اکشن کلاسیک و پرتنش «گرما» هم صاحب یک قسمت تازه می سود. داستان قسمت تازه ، در دورانی قبل از شروع ماجراهای قسمت اول رخ می دهد.
کد خبر: ۸۹۰۳۵۲
رودررویی دوباره دنیرو و پاچینو؟

به گزارش جام جم آنلاین ، مایکل من کارگردان نسخه اصلی برای دومین بار پشت دوربین قسمت تازه قرار می گیرد. هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری فیلم در نظر گرفته نشده است.

مایکل مان در حال حاضر، مشغول کار بر روی فیلم نامه فیلم است. داستان فیلم، پیش درآمدی بر داستان قسمت اول این اکشن جنایت کارانه خواهد بود.

هنوز معلوم نیست این داستان در چه زمانی اتفاق می افتد و کاراکتر های اصلی آن، وارد چه نوع ماجراجویی هایی خواهند شد. اطلاعی از احتمال بازی رابرت دنیرو و آل پاچینو هم در فیلم نیست.

در داستان قسمت اول، پاچینو در نقش یک افسر پلیس به نام وینسنت هانا بازی کرد که به دنبال یک جنایتکار حرفه ای به نام نیل مک کالی است. دنیرو در نقش این جانی ظاهر شد.

«گرما» اولین محصول صنعت سینما بود که این دو بازیگر برجسته تاریخ سینما را به طور کامل در کنار هم قرار داد. این در حالی بود که در بخش بزرگی از فیلم، دنیرو و پاچینو با یکدیگر رودررو نمی شوند.

قسمت اول فیلم در سال 1995 به روی پرده سینماها رفت و با استقبال گرم منتقدان و تماشاگران روبرو شد. هم بازی شدن پاچینو و دنیرو با هم، باعث توجه ویژه دوستداران سینما به این فیلم شد.

منتقدان سینمایی در حال حاضر از «گرما» به عنوان یکی از کارهای کلاسیک و برجسته تاریخ سینما یاد می کنند. به همین دلیل، خبر تولید قسمت دوم آن، توجه زیادی را به آن جلب کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها