«اندروید 7» زیر ذره‌بین توسعه‌دهندگان

خوشمزه بعدی گوگل در راه است

هفته گذشته بود که گوگل تازه ترین نسخه از سیستم عامل موبایل خود یعنی اندروید N را برای برنامه نویسان عرضه کرد. این خبر موجب خوشحالی بسیاری از علاقمندان به دنیای اندروید شد، تا جایی که حاضر شدند ریسک استفاده از این سیستم عامل را به جان بخرند و آن را روی گوشی های روت شده خود اجرا کنند.
کد خبر: ۸۸۹۷۴۸
امکان نصب و آپدیت اندروید N فراهم شد

به گزارش جام جم کلیک ، اما کاربران حرفه ای اندروید نگران این بودند که گوگل بروزرسانی های بعدی را در اختیار آنها قرار نمی دهد، چرا که اندروید N را به صورت دستی روی گوشی خود نصب کرده اند. اما گوگل امروز این نگرانی را برطرف کرده و به این عده از کاربران وعده داده در دریافت بروزرسانی های بعدی اندروید مشکلی نخواهند داشت.

گوکل امروز اعلام کرده کاربرانی که اندروید N را روی گوشی های خود به صورت دستی فلش کرده اند و عضو برنامه بتای این نسخه از اندروید نبوده اند نیز می توانند بروزرسانی های OTA بعدی را دریافت کنند.

در بیانیه گوگل آمده: "اگر اندروید N را به صورت دستی روی گوشی خود فلش کرده اید و می خواهید از بروزرسانی های بعدی هم بهره مند شوید، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که در برنامه اندروید بتا ثبت نام کنید. هر زمانی که مایل باشید می توانید در این طرح ثبت نام کرده و گوشی خود را در لیست گوشی هایی که بروزرسانی های اندروید را دریافت می کنند وارد کنید."
بر همین اساس، به نظر می رسد ثبت نام در این طرح همه مشکلات را حل می کند. و نتیجه آن این است که در دریافت بروزرسانی ها تفاوتی با سایر کاربران که از قبل در این طرح ثبت نام کرده اند نخواهید داشت.

این روزها و پس از اینکه کاربران حرفه ای اندروید به این سیستم عامل دسترسی پیدا کرده اند، قابلیت های آن به تدریج مشخص می شوند. برخی از این قابلیت ها بسیار کارآمد هستند و قابلیت های تازه ای را به گوشی اضافه می کنند.

گوگل هنوز اعلام نکرده که چه زمانی اندروید N را به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار می دهد. ولی گمانه زنی ها حاکی از این هستند که این نسخه از اندروید تابستان سال آینده معرفی می شود و بر همین اساس می توان انتظار داشت که عرضه عمومی آن چندماه بعد از رونمایی آغاز شود.

منبع: تک شات

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها