بسیاری از افراد به علت عدم آگاهی موهای خود را به گونه‌ای می‌شویند که بیشتر از شست‌وشو به آن آسیب می‌رسانند.
کد خبر: ۸۸۹۳۷۱
هیچ وقت موهایتان را این گونه نشویید

به گزارش جام جم سرا ، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که توجه چندانی به نحوه شست‌وشوی موی خود نمی‌کنید، به احتمال زیاد در حال آسیب رساندن به موهای خود هستید و دیگر وقتش رسیده است که با افزایش اطلاعات و آگاهی روشی درست را برای شست‌وشوی موهای خود انتخاب کنید.

حمام کردن و شست‌وشوی بدن و مو یکی از فعالیت‌هایی است که افراد به طور مداوم و مرتب انجام می‌دهند به همین دلیل اگر این فعالیت‌ها را با روشی اشتباه انجام دهند در طولانی‌مدت آسیب‌های فراوانی را به خود وارد می‌کنند. در اینجا به شما آموزش می‌دهیم که چگونه بدون آسیب به موها آن‌ها را بشویید.
در ابتدا قبل از اینکه به سرتان شامپو بزنید باید آن‌ها را با آب خالی شست‌وشو دهید. شست‌وشوی مو با آب نسبتا داغ سبب می‌شود کثیفی‌ها و آلودگی‌ها بهتر از سرتان زدوده شود. اگر موهایتان خیلی بلند است و شست‌وشوی آن با آب برایتان سخت است بهتر است از نرم‌کننده استفاده کنید.
بعد از شست‌وشوی موهایتان با آب به آن شامپو بزنید. لازم نیست که همه قسمت‌های موهایتان را به شامپو آغشته کنید، تنها کافی است به فرق سرتان کمی شامپو بزنید و آن را ماساژ دهید. دیگر لازم نیست چند بار شامپو بزنید و شست‌وشو دهید و همین یک مرتبه کافی است. اگر شما این فرآیند را بارها تکرار کنید به موهای خودتان آسیب می‌زنید. سعی کنید شست‌وشوی موهایتان را با آب سرد تمام کنید زیرا از این طریق موهایتان درخشان و نرم می‌شود.
منبع: The Science of Eating
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها