حضور مدیران شبکه مستند در بیت آیت‌الله خوشوقت در سالروز درگذشت ایشان، بهانه‌ای برای ارائه پیشنهاد تولید یک مستند پرتره از شخصیت ایشان شد.
کد خبر: ۸۸۳۶۰۰

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند سیما، مدیران شبکه مستند در سومین سالگرد درگذشت آیت‌الله عزیزالله خوشوقت دیروز (دوم اسفند ماه) با حضور در بیت ایشان با خانواده وی دیدار کردند.

محمدحسین خوشوقت، فرزند بزرگ آیت‌الله خوشوقت که تولید مستندهای فاخری را برای رسانه ملی در کارنامه خود دارد، میزبان مدیران شبکه مستند رسانه ملی بود. در این دیدار امیر تاجیک مدیر شبکه، دلیل حضور در بیت این معلم بزرگ اخلاق را ارادت به آیت‌الله خوشوقت و آشنایی با فرزند ایشان به‌عنوان یک تهیه کننده حرفه ای مستند عنوان کرد و درگذشت آیت‌الله خوشوقت را فقدانی بزرگ برای جامعه دانست .

سوسن کرامتی دیگر «سنجد» نمی‌سازد

سوسن کرامتی از ارائه چند طرح به تلویزیون خبر داد و به ایسنا گفت: آخرین برنامه از «سنجد» اوایل بهمن‌ ماه از تلویزیون پخش شد و از این پس دیگر قرار نیست «سنجد» ساخته شود. بیشتر مایلیم طرح‌های جدیدتری از حوزه کودک کار کنیم؛ البته چند قسمت از برنامه «سنجد» که مدت‌ها پیش تولید شده بود قرار است تابستان امسال بازپخش شود اما در کل دیگر فکر نمی‌کنم ما عروسک سنجد را داشته باشیم.

تولید یک نمایش رادیویی با توسل به حضرت زهرا(س)

نمایش جدید رادیویی «فاطمه، مرا نگاه کن» با محوریت توسل به حضرت فاطمه زهرا(س) در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش به کارگردانی مینو جبارزاده و با نقش‌آفرینی مهین فرد نوا، علی زرینی، محمد آقامحمدی، عبدالعلی کمالی، میرطاهر مظلومی، سیما خوش‌چشم، صفا آقاجانی، احمد گنجی، غلامحسن تسعیری، مجید سهرابی، سینا نیکوکار، ماندانا محسنی، محمدیگانه، افسانه محمدی، امیر زنده‌دلان، نگین خواجه‌نصیر، شیوا رفیعیان و مهرداد عشقیان تولید شده و به‌زودی پخش می‌شود.

ویلای برومند واگذار شد

مجموعه‌ تلویزیونی «ویلا» که پیش از این قرار بود به کارگردانی مرضیه برومند سریال نوروزی شبکه سه تلویزیون شود، با نویسنده و کارگردان جدید ساخته می‌شود. مهران مهام تهیه‌کننده این سریال به ایسنا گفت: سریال «ویلا» که ده قسمت آن نگارش شده به‌دست نویسندگان جدید سپرده شد. همچنین قرار است کارگردان آن به‌زودی انتخاب شود.

محمد سلوکی، کارگردان مسابقه نوروزی شبکه 5 شد

محمد سلوکی طراح، سردبیر و کارگردان یک مسابقه تلویزیونی ویژه ایام نوروز برای شبکه پنج است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ این مسابقه که احتمالا در ده قسمت تولید خواهد شد درباره استخدام و فرهنگ کار است.

سریال‌های تلویزیونی در جشنواره مقاومت

مسابقه سریال‌های تلویزیونی به بخش مسابقه سینمای ایران چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت اضافه شد. به گزارش ایسنا، تمام سریال‌های تلویزیونی همسو با موضوعات جشنواره که از سال 1389 به بعد پخش شده باشند، می‌‌توانند در این بخش شرکت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها