تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در اختتامیه «کتاب و زندگی»

در آیین اختتامیه سومین دوره مسابقه کتابخوانی «کتاب و زندگی» که با محوریت کتاب «دختر شینا» برگزار خواهد شد، از خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۲

به گزارش فارس، جمعی از خانواده‌ شهدای مدافع حرم در مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» تجلیل می‌شوند. خانواده‌های شهید سردار همدانی و سردار سیاح طاهری از جمله کسانی هستند که در این مراسم تقدیر خواهند شد. در این مراسم همچنین جمعی از هنرمندان از جمله امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی و برخی عوامل حاضر در تیزر تبلیغاتی کتاب «دختر شینا» حضور خواهند داشت. علاوه بر این، به پنج نفر از کسانی که در مسابقه اینستاگرام برگزیده شده‌اند، به رسم یادبود هدیه و لوح تقدیری به امضای نویسنده و فرزندان شهید ابراهیمی اهدا خواهد شد. دو نفر از این افراد تهرانی و سه نفر دیگر غیرتهرانی هستند.

سومین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «دختر شینا» برگزار شد. این کتاب بخش‌هایی از زندگی مرحوم قدم‌خیر محمدی کنعان، همسر شهید ستار ابراهیمی‌هژیر از شهدای استان همدان است که در نبود همسرش با صبر و پایداری، زندگی خود و پنج فرزندش را زیر سایه جنگ اداره می‌کرد. «دختر شینا» به قلم بهناز ضرابی‌زاده و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده و تاکنون حدود 180 هزار نسخه آن به فروش رسیده است.

خانواده شهید ابراهیمی و نویسنده کتاب نیز بعد از انتشار کتاب دیداری خصوصی با رهبر معظم انقلاب داشتند و آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار به تمجید از کتاب و شخصیت مرحوم محمدی پرداختند. مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقه «کتاب و زندگی»، ساعت 16 شنبه اول اسفند در حوزه هنری برگزار می‌شود. حضور علاقه‌مندان در این مراسم آزاد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها