شما می توانید با استفاده از این ترفندها ایمیل مزاحم یا تبلیغاتی را در جمیل خود بلاک کنید.
کد خبر: ۸۸۰۸۸۱
ایمیل مزاحم را در جیمیل به صورت کامل بلاک کنید

به گزارش جام جم کلیک ، همه ما می‌دانیم که شیوه خواندن و جواب دادن به ایمیل‌ها در سرویس جیمیل چگونه است و اینکار را بار‌ها انجام داده‌ایم، اما چگونه می‌توان یک ایمیل مزاحم یا تبلیغاتی را در جیمیل به صورت کامل بلاک کرددر ادامه همراه ما باشید.

بسیاری از ما در طول سال‌های گذشته به سرویس جیمیل گوگل برای دریافت و پاسخ به ایمیل‌هایمان عادت کرده‌ایم.

گوگل هم در این زمینه بسیار عالی عمل کرده و در طول مدت گذشته ویژگی‌های خوبی به اپلیکیشن و سرویس تحت وب خود اضافه کرده است. حالا این سرویس ایمیل به گزینه اول و اصلی ما برای خواندن، مدیریت و پاسخ به ایمیل‌ها تبدیل شده است.

یکی از قابلیت‌های خوب این سرویس دهنده، امکان بلاک کردن آدرس‌های ایمیل است که در موارد زیادی می‌تواند مفید و کاربردی باشد.

در اندروید این برنامه را باز کنید، به ایمیلی که دیگر هیچ‌وقت نمی‌خواهید ببینید بروید و بر روی دکمه سه نقطه عمودی در بخش سمت راست و بالایی پیام کلیک کنید.

در منویی که باز می‌شود چند گزینه مختلف خواهید دید که آخر آن‌ها با کلمه «Block» شروع می‌شود. پس از اینکه دکمه بلاک را زدید دیگر هیچ ایمیلی از این آدرس دریافت نخواهید کرد.

کاربران جیمیل در نسخه تحت وب، با کلیک بر روی دکمه کشویی کنار «reply/reply all» می‌توانند به گزینه «Block» دسترسی پیدا کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها