کارگردان فیلم «برداشت دوم از قضیه اول»:

تا دقیقه 60 فیلم؛ صدای سالن کیفیت مناسبی نداشت

روح الله کمانی به کافه هنر پیوست

همراهی رادیو ایران با «جشنواره فیلم فجر» در برج میلاد

همزمان با آغاز جشنواره بین المللی فیلم فجر، شبکه رادیویی ایران با استقرار در برج میلاد به صورت زنده آخرین رویدادها را اطلاع رسانی می کند.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۰
همراهی رادیو ایران با «جشنواره فیلم فجر» در برج میلاد

به گزارش جام جم سیما به نقل از شبکه رادیویی ایران، مدیر گروه اندیشه و فرهنگ این شبکه رادیویی با اعلام این خبر، افزود: در ویژه برنامه «کافه هنر» که به صورت مستقیم از غرفه رادیو ایران، در محل سالن همایش های برج میلاد روی آنتن می رود. شنوندگان می توانند آخرین اخبار و رویدادهای جشنواره را از برنامه کافه هنر بشنوند.

یدالله گودرزی ادامه داد: برنامه کافه هنر از اولین روز اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در برج میلاد غرفه خودرا بر پا کرد.«کافه هنر» در بین هنرمندان، کارگردانان، صاحبنظران و مخاطبان خود حضور خواهد یافت و اخبار آخرین فیلم های تولید شده را به سمع مخاطبان خواهد رساند.

وی ادامه داد: در برنامه ویژه «کافه هنر» بخش های مختلفی تدارک دیده شده وجمعی از هنرمندان و گویندگان شبکه با این برنامه همکاری خواهند کرد.

بخش «اکران روز»، اخبار روزانه جشنواره فجر، بزرگداشت هنرمندان پیشکسوت، فیلم های انقلاب که شامل بررسی فیلم نامه و فیلم هایی است که درباره انقلاب یادفاع مقدس ساخته شده است.

در این برنامه روح الله کمانی، مهدی طهماسبی، شهاب شهرزاد، مصطفی محمودی، مهرناز فقیهی و تینا میرکریمی بخش هایی را اجرا خواهند کرد و از هنرمندان سینما همچون رویا تیموریان، رضا ضابطیان، شهره لرستانی و مهدی فخیم زاده گزارش هایی پخش خواهد شد.

شبکه رادیویی ایران از موج «اف. ام» ردیف 90 مگاهرتز، آخرین رویدادهای جشنواره بین المللی فیلم فجر را پوشش می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها