شهرداری – پتروشیمی ، خاطره و چند نکته

این خانه قدیمی است

کنفرانس خبری بسکتبال و ابهام های تازه

آقای بائرمن 15 نفر از این لیگ را معرفی کن!

روز گذشته کنفرانس خبری درک بائرمن سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال در تالار آزادی برگزار شد و در آن سرمربی تیم ملی که قرار بود برنامه های تیم ملی را اعلام کند فقط به برگزاری یک مرحله اردوی آمادگی در پایان بهمن ماه اشاره کرد.
کد خبر: ۸۷۴۵۳۲
آقای بائرمن 15 نفر از این لیگ را معرفی کن!

در این کنفرانس انتظار می رفت درک بائرمن با برنامه از پیش تعیین شده و با آمادگی بیشتر رو در روی خبرنگاران قرار بگیرد در شرایطی که در پایان نشست باز هم ابهامات آینده تیم ملی بسکتبال برای هواداران بسکتبال بر جای ماند.

به گزارش جام جم ورزشی ، فدراسیون بسکتبال در حالی اقدام به برگزاری نشست خبری سرمربی تیم ملی کرد که ابهام بزرگی در قرارداد این مرد آلمانی وجود دارد و گفته می شود قرارداد با اصلاحاتی به مدیر برنامه های سرمربی تیم ملی ارجاع داده شده و هنوز به امضا و تایید نهایی دو طرف نرسیده است.

اما یکی از ابهامات بزرگ آینده بسکتبال ایران انتخاب تیم ملی است.

درک بائرمن در پاسخ به پرسش های خبرنگاران درباره انتخاب نفرات تیم ملی و آیا اینکه قرار است نسل بازیکنان تیم ملی بسکتبال تغییر کند یا نه ابهام دیگری بوجود آورد و ثابت کرد هنوز برنامه ای در این راستا ندارد. وی قرار است به چین برود تا با لژیونرها درباره آمدن یا نیامدن شان به تیم ملی صحبت کند.تیم ملی بسکتبال در فاصله کمتر از 6 ماه تا آغاز رقابت های انتخابی المپیک با کدام بازیکنان می خواهد در این رقابت ها حضور پیدا کند ؟ بازیکنان جوان که هنوز تجربیات بین المللی ندارند یا بازیکنان بزرگ بسکتبال ایران که با تجربیات ارزنده خود هنوز مشخص نیست در برنامه سرمربی تیم ملی قرار دارند یا نه ؟

اصولا اگر درک بائرمن بخواهد قید بازیکنان نسل طلایی را با میانگین سنی بالای 30 سال بزند چگونه می خواهد 15 بازیکن از لیگ کنونی بسکتبال ایران را معرفی کند؟

بازیکنان جوان لیگ برتر بسکتبال به خاطر کمبود رقابت های با کیفیت و نداشتن رقابت بین خود و بازیکنان برتر از خود در یک سطح خیلی متداول و معمولی مانده اند و از استاندارد های بین المللی در اندازه های بازیکنان نسل طلایی فاصله دارند.

اگر بائرمن از همین امروز بخواهد با این نفرات کار کند فقط 6 ماه به طور مرتب باید روی بدن های این بازیکنان کار کند که هنوز "لق" است و به خاطر لیگ ضعیف بسکتبال ایران ساخته و پرداخته نشده اند . بنابراین برای حفظ همین مقدار اعتبار بسکتبال ایران در رقابت های گزینشی جا دارد باز هم به سوی نسل طلایی رفت و بازیکنان شایسته متعلق به همین نسل را بکار گرفت زیرا پس از این نسل در فدراسیون بسکتبال پشتوانه قابل اتکایی ساخته نشده است مگر اینکه درک بائرمن با انگیزه های تازه خود بر دوران اداره سنتی بسکتبال ایران خاتمه دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها