تقدیر از 54 برند برتر در جشنواره قهرمانان صنعت ایران

در یازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران که دیروز در مرکز همایش های سازمان صد وسیما برگزار شد 54 برند برتر از میان 100 برند ایرانی مورد تقدیر قرار گرفتند
کد خبر: ۸۷۳۴۹۷
تقدیر از 54 برند برتر در جشنواره قهرمانان صنعت ایران

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین ،در این جشنواره که هدف آن شناسایی برندهای ارزشمند ایران در سال 1394 ، حمایت از کالای ایرانی، تلاش برای توسعه فرهنگ برندسازی و تعامل و همکاری با بانک ها و جلب حمایت آنها برای رفع موانع نقدینگی بنگاه های اقتصادی بوده از مدل های معتبر بین المللی و بر اساس یک فرآیند سه مرحله ای شامل سهم ذهنی، ارزیابی ارزش ویژه برند و محاسبه ارزش برند بر مبنای ارزیابی مالی استفاده شده است

انتخاب و معرفی برندهای ارزشمند بازار ایران، انتخاب و معرفی واحدهای برتر در صنعت نفت و انرژی و انتخاب و معرفی واحدهای نمونه صنعتی و معدنی موضوعات این جشنواره را تشکیل داده است.

شهریار شفیعی دبیر جشنواره در این مراسم در سخنانی با اشاره به اهمیت برندینگ در دنیا اظهارداشت : در حال حاضر مهم‌ترین عامل فروش سهام شرکت ها در بازار مالی جهان، نام شرکت و برند آن است به همین جهت این برندها هستند که امروزه سود و زیان شرکتها را تعیین می کنند.

وی به شیوه وانتخاب برند های برتر اشاره کرد وافزود : انتخاب آنها براساس تحقیقات بازار و مدل ارزیابی جشنواره صورت گرفته و خوش نامی، کیفیت و پیشتاز بازار بودن از مدل های ارزیابی برند برتر در یازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه اهمیت دادن به مصرف کننده و تولید داخل از مهمترین ویژگی برگزیدگان این جشنواره است گفت : این جشنواره درنظر دارد صنعتگران و تولیدکنندگان ایرانی را به ویژه در حوزه مسئولیت های اجتماعی پیشقدم کند.البته دراین جشنواره به یک برند و شرکت ایرانی نیز براساس قدمت و کیفیت عنوان قهرمان قهرمانان صنعت تعلق گرفته است.

به گفته وی ، این جشنواره که با همت بخش خصوصی برگزار شده تریبونی است که مسئولان دولتی می توانند از آن برای بیان دیدگاه ها و اهداف خود در حوزه صنعت استفاده کنند.

شفیعی همچنین به روند بررسی ۱۰۰ برند معتبر توسط کمیته علمی این جشنواره اشاره و عنوان کرد: تمامی اعضای این کمیته از اساتید فن هستند و تلاش شده هیچ گونه ارتباطی میان کمیته علمی و شرکت‌ها به خاطر این جشنواره برقرار نشده باشد.

سید حسین هاشمی استاندار تهران نیز در این مراسم با بیان اینکه امیدواریم با رفع تحریم‌ها رونق به بخش صنعت و اقتصاد کشور بازگردد ،گفت : باید از یکایک صنعتگرانی که در این دوران سخت و دشوار تحریم کار کردند، تشکر کرد، چرا که همه می دانیم متحمل چه سختی های فراوانی در این چند سال شده اند.

در ادامه این مراسم، رایزن فرهنگی سفارت عمان در ایران نیز در سخنانی اظهارداشت: همیشه گسترش همکاری های فرهنگی، اقتصادی و صنعتی بین ایران و عمان از اولویت‌ها در سیاست‌گذاری کلان دو کشور بوده است و امیدوارم این تعاملات توسعه یابد.

احمد باهوت با اشاره به اهمیت برندینگ در دنیا افزود : در حال حاضر مهم‌ترین عامل فروش سهام شرکت‌ها در بازار مالی جهان، نام شرکت و برند آن است، به همین جهت این برندها هستند که نقش تعیین کننده سود و زیان شرکت‌ها را ایفا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره سعی شده از برندهای نو ظهور حمایت بیشتری شود؛ از این رو باید نوعی تشویق برای این برندهای جدید در نظر گرفته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها