گروه تولیدی مجموعه تلویزیونی «دوردست ها» امروز عازم شمال کشور شدند.
کد خبر: ۸۷۰۵۲۴
«دوردست ها» در شمال

به گزارش جام جم آنلاین، تصویربرداری این سریال روز دوشنبه 14 دی در تهران به اتمام ‌رسید و گروه امروز برای ادامه تصویربرداری عازم شمال و شهرستان جویبار شدند.

بگفته توکلی،تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی دوردست‌ها، اولین سکانس های شمال کشور هم با حضور دانیال حکیمی، بهرام ابراهیمی، هومن برق نورد و مریم خدارحمی در لوکیشن کارخانه روغن سازی کلید خواهد خورد.

فریبا توکلی از احتمال پیوستن جلال اجلالی بعنوان بازیگر جدید به این پروژه خبر داد و افزود: کار تصویربرداری در شمال حدود20 روز به طول می انجامد.

او زمانی برای پخش دور دست ها اعلام نکرد ولی یادآور شد: کار تدوین، صداگذاری و موسیقی این سریال با جدیت در حال انجام است ما تلاش خواهیم کرد تا هر چه زودتر کار را برای پخش آماده کنیم.

دانیال حکیمی، هومن برق‌نورد، فاطمه گودرزی، کورش سلیمانی، فرشته سرابندی، مریم خدارحمی، سیامک اطلسی، شهروز ابراهیمی، محمد عمرانی، بهرام ابراهیمی، رحمان باقریان، سید محسن نبوی و محمدرضا قربانی از بازیگرانی هستند که در شمال مقابل دوربین فریدون شیردل خواهند رفت.

مجموعه تلویزیونی "دور دست ها" به کارگردانی جواد ارشاد؛ محصول مشترک شبکه یک سیما و سازمان ملی استاندارد است که در 26 قسمت 45 دقیقه ای در حال تولید است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها