تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی دوردست‌ها با اعلام این‌که تاکنون 75 درصد تصویربرداری این سریال به پایان رسیده است‌، گفت: فکر می‌کنم دی ماه این مجموعه آماده پخش باشد.
کد خبر: ۸۶۰۶۲۱
«دوردست‌ها» دی ماه آماده پخش می شود

فریبا توکلی در گفت‌وگو با ایسنا توضیح داد: طی روزهای گذشته تصویربرداری در لوکیشن منزل رسول مشفق انجام شد که با بازی دانیال حکیمی و فرشته سرابندی همراه بود.

منزل رسول در مهرشهر کرج است و به‌تازگی کارمان در آنجا به پایان رسیده است. احتمالا از این پس به منزل شخصیت‌های دیگر داستان و ضبط یک‌سری لوکیشن‌های خیابانی برویم.

وی خبر داد: طی 25 روز آینده سکانس‌های مربوط به شهر تهران در مجموعه «دوردست‌ها» به پایان می‌رسد و قرار است بعد از پایان ماه صفر برای ادامه تصویربرداری به شمال کشور برویم.

تهیه‌کننده «دوردست‌ها» همچنین اعلام کرد: در حال حاضر دانیال حکیمی،‌ بهرام ابراهیمی‌، معصومه آقاجانی‌، مریم خدارحمی‌ و فرشته سرابندی مقابل دوربین «دوردست‌ها» ایفای نقش می‌کنند و تاکنون 75 درصد کل مجموعه تصویربرداری انجام شده است. طبق اعلامی که شبکه یک به ما داشته، قرار است این سریال را از دی ماه روی آنتن ببرد.

توکلی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره این‌که وضعیت بودجه پروژه «دوردست‌ها» چطور پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: بالاخره شبکه یک تا جایی که امکان دارد با پروژه ما همکاری می‌کند، اما در کل، کار به دلیل این که تعداد زیادی بازیگر و لوکیشن‌‌های متفاوت دارد، خیلی پرهزینه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها