روز گذشته یکی از وب‌سایت‌های چینی جزئیات بیش‌تری از آیفون ۷ که قرار است تا سال ۲۰۱۶ عرضه شود منتشر کرد.
کد خبر: ۸۷۰۴۰۶
آیفون ۷ با 256 گیگابایت حافظه می آید

به گزارش جام جم آنلاین، سری جدید گوشی‌ها در کنار تغییرات داخلی همراه با برخی از تغییرات ظاهری‌ست که باز هم احتمال استقبال از آن را در بازار افزایش می‌دهد.

این گزارش می‌گوید که آیفون ۷پلاس که احتمالا صفحه‌ای ۵.۵ اینچی خواهد داشت، ۲۵۶ گیگابایت حافظه دارد و باتری داخلی آن هم ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

این تغییرات چندان با جزئیات منتشر نشده است اما نشان‌ می‌دهد که کمپانی اپل در نظر دارد تا دو مشکل اساسی گوشی‌هایش یعنی عمر باتری و حافظه آن را برطرف کند. چرا که تقریبا بیش‌تر مشتریان آیفون از عمر باتری آن ناراضی هستند.

بنابراین تغییر عمر آن به ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی حدود ده درصد رشد نسبت به باتری ۲۷۵۰ میلی آمپری آیفون ۶ پلاس است. زمان تقریبی عرضه آیفون۷ و ۷پلاس هنوز مشخص نیست اما اپل اعلام کرده است که حدود پاییز سال ۲۰۱۶ باید منتظر سری جدید گوشی‌ها باشیم.

یکی از نقاط ضعف گوشی‌های اپل، ساخت و عرضه مدل‌های ۱۶ گیگابایتی است. خصوصا اینکه حجم عکس‌های آیفون بسیار بالا است و ویدیو‌هایی که توسط دوربین آن گرفته می‌شود HD و 4k هستند. اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی گوشی نیز سنگین است و همین موضوع بیش‌تر مشتریانی را که گوشی ۱۶ گیگابایتی دارند، با مشکل مواجه می‌کند.

به نظر می‌رسد اگر اپل گوشی‌هایی با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی را وارد خط فروش کند، عرضه مدل‌های قدیمی با حافظه پایین جایگاهش را از دست می‌دهد.

این حافظه حجیم تنها برای مدل‌ آیفون ۷ پلاس در دسترس خواهند بود و گوشی‌های کوچک‌تر چنین مدلی نخواهند داشت. به نظر برخی از کارشناسان تولید مدل‌ ۱۶ گیگابایتی آیفون در حال حاضر بی‌معنا است چرا که کاربران آن مرتبا در حال پاک کردن فایل‌ها و تنظیم حافظه آن هستند.

اما برخی از اخبار دیگر نیز از عرضه اولین آیفون سال در بهار ۲۰۱۶ خبر می‌دهد. مدل گوشی ۴ اینجی آیفون ۶‌s قرار است امسال به دست علاقمندان و مشتریان برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها