به دنبال ممانعت مقامات آمریکایی از ورود یک خانواده مسلمان انگلیسی به خاک این کشور،یک نماینده حزب کارگر در نامه ای به دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا، خواستار پاسخگویی مقامات ایالات متحده آمریکا شد .
کد خبر: ۸۶۶۷۶۲
خانواده مسلمان انگلیسی را به آمریکا راه ندادند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایندیپندنت ،محمد طارق محمود که به همراه برادرو 9 فرزندش در فرودگاه گت ویک لندن به لس آنجلس سفر کرده بود هنگام ورود در صف انتظار فرودگاه توسط نیروهای امنیت داخلی آمریکایی بازخواست شده و از ورود آنها به خاک آمریکا جلوگیری شد.

سپس مقامات آمریکایی با خرید بلیت آنها را مجبور به بازگشت کردند که محمد طارق محمود این لحظه را یکی از شرم آورترین لحظات زندگی اش عنوان کرد .

محمد طارق گفت: به ما اطمینان داده بودند که در این سفر مشکلی نخواهیم داشت. بچه ها می خواستند افراد فامیل را که در کالیفرنیا سکونت دارند دیده و از دیزنی لند و نیز استودیوهای یونیورسال دیدار کنند.

ضمن اینکه شرکت هواپیمایی به محمود و برادرش اعلام کرد که هزینه 9000 پوندی که آنها برای بلیت پرداخت کرده بودند برگردانده نخواهد شد.

استلا کریسی نماینده حزب کارگر در مجلس عوام انگلستان در این باره گفت : آنها تصور می‌کنند همه مسلمانان یک تهدید برای آمریکا محسوب شده و قصد حمله به آمریکا را دارند.

وی همچنین خواستار بررسی وضع اتباع انگلیسی شد که به دلیل دین، مذهب و قومیت مانع سفرشان به آمریکا شده اند.

مترجم: مریم فلاحی/ جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها