صندلی داغ فیفا به چه کسی می‌رسد؟

شمارش معکوس برای انتخاب جانشین بلاتر

به احتمال زیاد برای سپ بلاتر و میشل پلاتینی محرومیت‌های طولانی مدتی خواهند داشت.
کد خبر: ۸۶۴۴۱۲
بلاتر و پلاتینی چقدر محروم می‌شوند؟

سپ بلاتر و میشل پلاتینی، روسای فیفا و یوفا متهم به فساد و عدم همکاری با سازمان هستند. منابع آگاه اعلام کرده‌اند اثبات فساد این دو نفر سخت است اما در صورتی که این مساله اثبات شود، آنها به صورت مادام العمر محروم خواهند شد. با این حال، به احتمال زیاد این دو نفر به محرومیت طولانی مدت حداقل هفت ساله محکوم می‌شوند.

به گزارش ایسنا ، پرونده بلاتر روز پنجشنبه و پرونده پلاتینی روز جمعه بررسی می‌شوند و دوشنبه هفته‌ آینده نیز درباره این دو نفر تصمیم گیری خواهد شد.

در فوریه 2011، از سوی بلاتر دو میلیون فرانک به پلاتینی داده شده است. بلاتر پیشتر اظهار کرده است که این پول به دلیل کاری که پلاتینی بین سال‌های 1998 تا 2002 برای فیفا انجام داده، به او پرداخت شده است. پرداخت این مبلغ،‌ درست 9 سال بعد از تاریخ انجام کار، کمی عجیب به نظر می‌رسد. مبلغ پرداخت شده درست زمانی به پلاتینی پرداخت شده بود که او به دنبال حامیانی برای نامزدی ریاست فیفا می‌گشت. بلاتر و پلاتینی اما هر دو، هرگونه اقدام خلاف قانون را رد کردند.

چونگ مونگ جون، نایب رییس پیشین فیفا نیز برای 6 سال از فعالیت‌های فو‌تبا‌لی محروم شده است. با این حال گفته می‌شود که پرونده چونگ کمتر از پرونده بلاتر و پلاتینی جدی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها