همکاری‌ فوجیتسو توشیبا و وایو در‌تولید رایانه

خراب بودن وضع بازار رایانه‌های رومیزی و حتی لپ‌تاپ‌ها بر کسی پوشیده نیست و می‌توان دلیل اصلی این رکو‌د را تمایل کاربران به استفاده از تبلت‌ و گوشی‌های هوشمند برای انجام بیشتر کارهای روزانه‌شان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۴۰۷۷
همکاری‌ فوجیتسو توشیبا و وایو در‌تولید رایانه

همین رکود فروش محصولات باعث شده است که بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده این محصولات دست به تحولات زیادی در خطوط تولید خود بزنند تا به‌نوعی از هزینه‌های خود در مقابل تمایل پایین بازار کم کنند.

از همین رو سه شرکت فوجیتسو، توشیبا و وایو در حال بررسی شرایط برای یکی کردن خط تولید رایانه‌های شخصی خود هستند.

این سه شرکت که به‌صورت مشترک 30 درصد بازار رایانه‌های شخصی ژاپن را در اختیار دارند، پیش‌بینی می‌کنند این ادغام می‌تواند آنها را به قدرت اصلی بازار ژاپن تبدیل کند.

در عرصه جهانی نیز سونی بخش زیادی از بازار آسیا، فوجیتسو برندی شناخته شده در اروپا و توشیبا محصول قابل اعتماد در بازار آمریکاست که نشان می‌دهد ترکیب این سه شرکت می‌تواند بازتاب جهانی قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

پیش‌بینی می‌شود تولید این محصولات سه‌قلو به سال 2016 موکول شود و هر‌یک از شرکت‌ها 30‌درصد سهم از مالکیت آن را داشته باشند.

حال باید دید بازار رایانه‌های شخصی بعد از این وصلت چه تحولی خواهد داشت و سه شرکت دل،اچ‌پی و لنوو به‌عنوان رقبای اصلی آنها چه استراتژی‌ای را در پیش خواهند گرفت.

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها