گفت‌وگو با مهدی پاکدل در روز تولدش

هنوز اول راهم / غیر از مهربانی همه چیز میرا است

بازیگر سریال کیمیا

شخصیت «پیمان» از ابتدا کامل بود

مهدی پاکدل بازیگر سریال «کیمیا» عنوان کرده است که‌ همواره دوره انقلاب در تاریخ ایران برایش جالب بوده و همیشه دوست داشته به جای یکی از افرادی که در آن زمان حضور داشته‌اند، در یک اثر نمایشی بازی کند.
کد خبر: ۸۶۱۸۷۳
شخصیت «پیمان» از ابتدا کامل بود

وی در این گفت‌وگو فیلمنامه سریال «کیمیا» را جذاب توصیف کرد و درباره نقش پیمان گفت: شخصیت پیمان در فیلمنامه از همان ابتدا کامل بود چون مسعود بهبهانی‌نیا نویسنده سریال از جوان‌های آن دوره هستند و به‌خوبی در این زمینه اشراف کامل دارند. علاوه بر این با استناد به مطالعات تاریخی، خاطره‌هایی که از بزرگ‌ترها و برادرم در ذهن داشتم، این نقش را بازی کردم.

بازیگر سریال «ستایش» درباره ویژگی‌های بارز شخصیتی پیمان و جوان‌های انقلابی در گفتگو با فارس بیان کرد:‌ یکی از خصیصه‌های بارز شخصیتی پیمان که در اغلب افراد در آن دوران به وضوح دیده می‌شود، ‌از خودگذشتگی بود. آنها برای آرمان و اهداف جامعه‌شان واقعا از خودگذشتگی می‌کردند و هیچ چیز را برای خودشان نمی‌خواستند.

همین نسل بودند که بعدا در جنگ نیز برای کشورشان افتخار آفریدند و باعث سربلندی ایران شدند. متاسفانه الان از این دست افراد کمتر شده‌اند و کمتر افرادی پیدا می‌شوند که از خودگذشتگی در جامعه داشته باشند.

وی با اشاره به بازخوردهایی که از مخاطبان درباره این سریال و شخصیتی که بازی کرده است، ‌گرفته نیز گفت:‌ به هر حال هر اثری ایراد و اشکال‌هایی دارد که واقعا دست گروه سازنده نیست.

منتها الان خوشبختانه استقبال از این سریال زیاد بوده و مردم خیلی علاقه‌مند به دنبال کردن قصه «کیمیا» هستند.

این بازیگر ادامه داد:‌ از این بابت خیلی خوشحالم که سریال «کیمیا» کمتر دچار شعارزدگی است، چراکه اصولا روایاتی که از آن دوره تاریخ میشود دچار شعارزدگی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها