سیاست یک بام و دو هوای جناب لوزانو

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران حداقل تا پنج ماه دیگر نمی تواند به ایران بیاید!
کد خبر: ۸۵۸۰۹۶
سیاست یک بام و دو هوای جناب لوزانو

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، رائول لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران که هدایت تیم رادوم لهستان را بر عهده دارد می گوید مربی اخلاق مداری است و تا زمانی که قراردادش با این تیم لهستانی به اتمام نرسیده نمی خواهد همکاری خود را با تیم ملی والیبال ایران آغاز کند. قرارداد او با رادوم لهستان اردیبهشت ماه سال آینده به پایان می رسد و او پس از آن به ایران می آید و فرصت کوتاهی برای آمده کردن تیم جهت حضور در رقابت های انتخابی المپیک خواهد داشت.

همین که لوزانو نمی خواهد قرارداد خود را با باشگاه رادوم فسخ کند خود یک چالش بزرگ برای تیم ملی والیبال ایران است اما نکته مهم تر سیاست لوزانو در قبال پیشنهاد ایران است. او خوب می داند بابت فسخ قرارداد با رادوم باید مبلغ کلانی به این باشگاه لهستانی بپردازد پس ترجیح می دهد فعلا این کار را انجام ندهد. از سویی او از اخلاق مداری می گوید و اینکه نمی خواهد به قراردادش با لهستانی ها پشت کند. اگر لوزانو تا این حد پایبند به اصول اخلاقی است پس چرا سرمربی گری تیم ملی ایران را در شرایطی قبول کرده که تا پنج ماه نمی تواند در کنار آن باشد؟ این رفتار غیر حرفه ای نیست؟!

سیاست یک بام و دو هوای لوزانو به خوبی جواب داده است. او سرمربی رادوم است و پولش را هم می گیرد. اردیبهشت ما به ایران می آید و باز هم پولش را خواهد گرفت...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها