سردار جعفری در رزمایش الی بیت‌المقدس تاکید کرد:

اعتراف غرب به ابرقدرتی ایران در منطقه

فرمانده ‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز بسیج از عظمت و اقتدار و شکوه بی‌نظیری برخوردار است که در تاریخ انقلاب سابقه نداشته است.
کد خبر: ۸۵۸۰۳۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرلشکر پاسدار جعفری در مراسم آغاز رزمایش الی‌ بیت‌المقدس در قم که در منطقه عمومی قم و با رمز یاحسین و حضور 35 هزار نفر از بسیجیان آغاز شد، به کارکردهای معجزه‌آسای بسیج اشاره کرد و افزود: امروز این کارکردها چشم همه را خیره کرده است و کشورهای مختلف حسرت این نیروی باانگیزه و باایمان را دارند. وی گفت: کارکردهای بسیج در عرصه‌های مختلف مانند دفاعی و امنیتی و در عرصه‌های جنگ‌‌ نرم فرهنگی، سیاسی و اقتصاد مقاومتی و کمک به رفع آسیب‌های اجتماعی و مردم‌یاری است و کارکرد دفاعی را می‌توان بدیهی‌ترین کارکرد بسیج دانست که دنیا نیز شاهد آن است.

وی تاکید کرد: باید بدانیم که تهدیدات دشمنان انقلاب در حال تغییر است و با توجه به آرمان‌های انقلاب اسلامی این دشمنی‌ها تمام نمی‌شود و ادامه دارد پس باید روز‌به‌روز آمادگی خود را عمیق‌تر و کیفی‌تر کنیم. این آمادگی را باید از طریق برنامه‌های مختلف مانند اردوهای صحرایی و حضور گسترده و فراگیری فنون نظامی پی‌در‌پی ایجاد کنیم. فرمانده سپاه افزود: امروز شاهد بی‌نظمی‌های مختلف از درون مسلمانان هستیم که با تحریک دشمنان از خارج از منطقه انجام می‌شود که این ناامنی در منطقه و حتی کشورهای اروپایی هم وجود دارد که اوج آنها در پاریس است.

سردار جعفری گفت: دشمنان از منطقه هم فراتر رفته‌اند اما هدف اصلی آنها جمهوری اسلامی ایران است و تاکنون تلاش‌های زیادی برای ناامنی در ایران کرده‌اند اما با اشراف اطلاعاتی کشور همه آنها خنثی شده‌ و این آمادگی، امنیت و اقتدار مدیون حضور گسترده مردم و آمادگی گروه‌های مختلف است که زمینه‌ساز استمرار انقلاب اسلامی است. فرمانده سپاه دستاورد دیگر بسیج را عقب‌نشینی دشمنان از مواضع گسترده خود دانست و افزود: این‌که دشمنان امروز نمی‌توانند با زبان زور با جمهوری اسلامی صحبت کنند بلکه باید با این قدرت بزرگ منطقه‌ای تعامل کنند، عقب‌نشینی دشمنان از مواضع خود است. سرلشکر پاسدار جعفری گفت: مسئولان اروپایی و آمریکایی اعتراف دارند که ایران ابرقدرت منطقه‌ای شده و این امر به علت اتکا به خدا، ایمان و نیروی مردم است نه به دلیل امکانات و تجهیزات.

نفوذ، استراتژی دشمن است

سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز که دیروز به مناسبت هفته بسیج، سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران بود، گفت: امروز نفوذ به‌عنوان یک حرکت تاکتیکی نیست، بلکه استراتژی دشمن و نشان‌دهنده شکست آن است.

وی با یادآوری فعالیت‌های این نهاد در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی گفت: در دو سال گذشته نزدیک به 140 هزار شغل توسط بسیج ایجاد شده که این اقدام در راستای کمک به دولت و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی بوده است. او گفت: در عرصه‌های مختلف شاهد این هستیم که بسیجیان از امنیت کشور حراست و در مناطق مرزی دوردست مانع نفوذ دشمن می‌شوند و ایستادگی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها