نصب دی‌وی‌دی یا حافظه یو‌اس‌بی قابل بوت برای ویندوز10

کلید ورود به پنجره دهم

همان‌طور که می‌دانید مایکروسافت در نسخه جدید ویندوز خود یعنی ویندوز 10 توجه ویژه‌ای به بازی‌های رایانه‌ای و هماهنگ‌سازی این ویندوز با کنسول بازی ایکس‌باکس داشته است.
کد خبر: ۸۵۶۶۲۰
فیلمبرداری از برنامه‌ها در ویندوز 10

به گزارش جام جم کلیک ،یکی از امکاناتی که به همین منظور در ویندوز10 طراحی شده است، قابلیت Game DVR است که به شما این امکان را می‌دهد صحنه‌های جذاب و هیجان‌انگیز بازی‌های در حال اجرا در ویندوز را فیلمبرداری کرده و آنها را در شبکه‌های اجتماعی برای دوستان خود به اشتراک بگذارید.

چنانچه تابه‌حال از این قابلیت استفاده نکرده‌اید و ‌دنبال برنامه‌ای برای انجام این کار در ویندوز 10 هستید پیشنهاد می‌کنیم از این ترفند کمک بگیرید.

زیرا بدون نیاز به برنامه‌های جانبی و با استفاده از قابلیت Game DVR می‌توانید به‌راحتی از صحنه بازی فیلمبرداری کرده و حتی علاوه بر بازی‌ها عملیات فیلمبرداری از صفحه‌نمایش و برنامه مورد نظرتان را نیز اجرا کنید.

1 ـ برنامه یا بازی دلخواهتان را که قصد دارید عملیات فیلمبرداری را روی آن انجام دهید، اجرا کنید.

2 ـ کلید میانبر Windows+G را فشار دهید تا قابلیت Game DVR فعال شده و نوار مشکی رنگ آن در پایین صفحه ویندوز نمایش داده شود.

3 ـ در نوار مشکی رنگ به‌نمایش درآمده علامت چک‌مارک
Yes، this is a game را فعال کنید.

4 ـ اکنون با کلیک روی آیکون قرمز رنگ، عملیات ضبط شروع شده و زمان فیلمبرداری نیز در بالا سمت راست صفحه‌نمایش قابل مشاهده است.

5 ـ برای اتمام عملیات ضبط کافی است کلیدهای Windows+G را دوباره فشار داده و روی آیکون توقف که به شکل یک مربع است کلیک کنید.

امیر عصاری

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها