معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: اپراتورهای تلفن همراه براساس موافقتنامه پروانه متعهد هستند از نظر جمعیتی برای هشتاد و پنج درصد جمعیت و از نظر جغرافیائی در تمام شهرهای کشور پوشش تلفن همراه ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۵۴۶۱۶
سرقت سایت‌های موبایل را گزارش کنید

به گزارش جام جم کلیک به نقل از تسنیم، غلامرضا داداش‌زاده با اشاره به این موضوع اظهار کرد: اپراتورهای تلفن همراه به تعهدات خود براساس موافقتنامه عمل کرده‌اند و پوشش 100 درصدی تلفن همراه در کشور نیازمند مهیا شدن زیرساخت‌های لازم برای ایجاد شبکه (برق و فضای سایت) و همکاری نهادهای حاکمیتی و عمومی از جمله استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها وغیره است.

وی افزود: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حال حاضر با در اختیار داشتن تجهیزات تخصصی و فنی، طی دوره‌های زمانی مشخص، وضعیت شبکه سیار را در تمام نقاط شهری و جاده‌ای پایش و بررسی می‌کند و به منظور ارتقاء وضعیت شبکه از سوی اپراتورها، براساس مفاد موافقتنامه پروانه، اقدامات لازم را اعمال می‌کند.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از مردم درخواست کرد به منظور جلوگیری از قطع ارتباط سرویس مشترکان و کاهش کیفیت ارتباط، در صورت مشاهده تعرض یا سرقت سایت‌های BTS، با نیروی انتظامی به شماره 110 یا سامانه شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با شماره 195 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها