پلیس، مادر بزرگ و نوه‌ها را از مرگ نجات داد

مامور وظیفه‌ شناس در شهرستان مهریز با به خطر انداختن جان خود در میان شعله‌های آتش، زنی را همراه دو نوه خردسالش نجات داد.
کد خبر: ۸۵۴۳۴۵
پلیس، مادر بزرگ و نوه‌ها را از مرگ نجات داد

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، ساعت 14 شنبه مامور یگان امداد هنگام گشت‌زنی در محله سلمان این شهر مشاهده کرد خانه‌ای در حال سوختن است و دود و شعله‌های آتش همه جا را فرا گرفته است. مامور جوان به سمت خانه مورد نظر حرکت و مشاهده کرد زن جوانی در خیابان ایستاده و کمک می‌خواهد و می‌گوید دو دختر خردسال و مادربزرگ بچه‌ها در میان شعله‌های آتش گرفتار شده‌اند .

مامور وظیفه‌ شناس با آرام کردن این زن و پیش از حضور آتش‌نشانان با به خطر انداختن جان خود برای نجات آنها وارد عمل شد. او شیشه‌های در ورودی این خانه را شکست و پس از ورود به ساختمان به سختی خود را به یکی از اتاق‌ها رساند و با مشاهده دو دختر خردسال و مادربزرگشان که در محاصره آتش بودند، آنها را یکی پس از دیگری از خانه خارج کرد و هر سه نفرشان را نجات داد. این در حالی بود که خودش در میان شعله‌های دود و آتش گرفتار شده بود که با حضور آتش‌نشانان در محل، آنها شعله‌های آتش را خاموش و مامور وظیفه‌شناس به نام گروهبان یکم جلیل باخدای را که بر اثر استنشاق دود و گاز حاصل از آتش‌سوزی، بی‌هوش شده بود، به بیمارستان منتقل کردند.

سرهنگ منوچهر نصیری، فرمانده انتظامی شهرستان مهریز در این‌باره گفت: حال این پلیس ناجی رضایت‌ بخش است و حال نجات‌ یافتگان خوب گزارش شده است تحقیقات اولیه کارشناسان آتش‌نشانی نشان می‌داد دو دختربچه در نبود مادرشان، در حال بازی با کبریت بودند که خانه آتش گرفته و آنها و مادربزرگشان در میان شعله‌های آتش محبوس شده بودند.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها