شیخ نبیل قاووق: اجازه نمی‌دهیم لبنان امارت داعش شود

شیخ نبیل قاووق، معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با بیان این‌که «‌سعودی‌ها با تجهیز تروریست‌های تکفیری به انواع سلاح و مهمات عامل طولانی شدن جنگ‌ها در منطقه از جمله سوریه، یمن و عراق هستند»، تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم لبنان به امارت داعش و امثال آن تبدیل شود.
کد خبر: ۸۵۴۱۷۱

به گزارش ایرنا، شیخ نبیل قاووق اظهارکرد: نبرد با تروریست‌های تکفیری را در سوریه ادامه می‌دهیم و آن را یک وظیفه ملی، انسانی و اخلاقی می‌دانیم. وی با بیان این‌که «به شکست دادن داعش و امثال آن اصرار داریم»، خاطرنشان کرد: باید با گروه‌های تروریستی تکفیری مانند داعش در داخل مرزها و خارج مرزهای لبنان بجنگیم. معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله تصریح کرد: با پیروزی بر تکفیری‌ها و نابودی امارت‌های آن در داخل سوریه، از لبنان حمایت می‌کنیم. شیخ نبیل قاووق هشدار داد: اگر سوریه به گذرگاه یا مقر داعش و امثال آن تبدیل شود، لبنان از سوی آنها در معرض خطر و تهدید جدی قرار می‌گیرد.

وی در عین حال تاکید کرد: هرگز آن روز نخواهد رسید که به داعش و امثال آن اجازه دهیم لبنان را تهدید و آن را به گذرگاه و یا مقر خود تبدیل کنند زیرا ما بزرگ‌ترین معادله را در اختیار داریم و آن معادله ارتش، ملت و مقاومت است.

قاووق اظهار کرد: سیاست سعودی‌ها در سوریه به‌ویژه مجهز کردن عناصر مسلح به انواع سلاح و مهمات به خطری حقیقی و مستقیم علیه لبنان تبدیل شده است. شیخ نبیل قاووق گفت: سیاست سعودی‌ها موجب طولانی شدن جنگ‌ها و شروع فتنه‌ها و امروز به فاجعه‌ای برای منطقه و امت عربی و اسلامی تبدیل شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها