نام افزونه: Weather. مرورگر: کروم. پاییز فرا رسیده و باران‌های ناگهانی ممکن است هر لحظه شما را غافلگیر کند. کاربران هوشمند که رایانه و اینترنت را در تمام زندگی خود وارد کرده‌اند، برای آن‌که بدون چتر زیر باران نمانند یا قرارهای ملاقات خود را در یک روز آفتابی و خوش آب و هوا تنظیم کنند، از سرویس‌های پیش‌بینی وضعیت آب و هوا کمک می‌گیرند.
کد خبر: ۸۴۸۹۳۰

همان‌طور که می‌دانید به کمک این سرویس‌ها و با مراجعه به سایت‌های اینترنتی زیادی می‌توان وضعیت فعلی و پیش‌بینی وضعیت آب و هوا در ساعت‌ها یا روزهای آتی را مشاهده کرد، اما گاهی مراجعه به این سایت‌ها و مشاهده وضعیت آب و هوا فراموش می‌شود و باز هم ممکن است کاربران با یک بارش ناگهانی غافلگیر شوند.

دوست دارید همیشه از وضعیت آب و هوا، دمای فعلی، پیش‌بینی وضعیت آب و هوا در ساعت‌های آینده و حتی پنج روز آینده اطلاع داشته باشید و این نمایش وضعیت همیشه در مقابل چشمان شما باشد؟

افزونه‌ Weather در مرورگر کروم همه این امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد. این افزونه اطلاعات موردنظر را از سایت forecast.io دریافت کرده و دمای فعلی هوا، سرعت باد، میزان رطوبت و فشار را برای شما به‌نمایش درمی‌آورد. از دیگر امکانات این افزونه، نمایش پیش‌بینی وضعیت هوا در هشت ساعت آینده به‌صورت ساعتی و پیش‌بینی وضعیت هوا طی پنج روز آتی است.

افزونه‌ Weather پس از نصب در بالا سمت راست مرورگر قابل مشاهده است و وضعیت هوا به همراه دمای فعلی را روی آیکون خود برای شما به‌نمایش درمی‌آورد. با کلیک روی آیکون افزونه نیز اطلاعات بیشتر درباره وضعیت آب و هوا قابل مشاهده بوده و دسترسی به بخش تنظیمات برای مشخص کردن منطقه جغرافیایی و تغییر در واحدهای اندازه‌گیری امکان‌پذیر است.

http://jjo.ir/tRatxA

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها