سرویس iMessage در دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل آی‌او‌اس و مک، کاربران را قادر می‌کند به‌راحتی و با اتصال اینترنتی خود بدون پرداخت هزینه پیام کوتاه، پیام‌های خود را برای یکدیگر ارسال کنند.
کد خبر: ۸۴۸۱۱۲
ارسال اجباری پیام کوتاه به‌صورت SMS

به گزارش جام جم کلیک ، استفاده از این سرویس در کنار مزایای بی‌شمار آن چند مشکل نیز به‌همراه دارد. یکی از این مشکلات زمانی است که ارتباط اینترنتی شما با مشکل مواجه باشد.

در این شرایط فرستنده پیام نمی‌تواند پیام را ارسال کند و گاهی اوقات نیز ارتباط اینترنتی فرستنده برقرار بوده، اما گیرنده‌ پیام به اینترنت دسترسی ندارد.

در این شرایط نیز گیرنده تا زمانی که به اینترنت متصل نباشد، پیام موردنظر را دریافت نخواهد کرد! دوست دارید با را‌هکارهای ویژه‌ای از این دو مشکل رهایی یافته و سرویس iMessage را در کنار سرویس پیام کوتاهی که اپراتور تلفن همراه در اختیارتان قرار می‌دهد ترکیب کنید؟

در این شرایط اولویت ارسال پیام‌ها با سرویس iMessage بوده و در صورتی‌که فرستنده یا گیرنده در ارتباط اینترنتی خود با مشکل مواجه باشد، پیام به‌صورت پیام کوتاه و توسط اپراتور تلفن همراه ارسال می‌شود.

راهکارهای مورد استفاده برای رفع این مشکل عبارت است از:

سوئیچ خودکار به حالت پیام کوتاه

از فهرست برنامه‌ها روی Settings فشار دهید.

صفحه تنظیمات را به پایین اسکرول کرده و گزینه Messages را فشار دهید.

گزینه Send as SMS را فعال کنید.

با فعال شدن این گزینه‌ هنگامی که سرویس iMessage در دسترس نباشد، پیام مورد نظر شما به‌صورت پیام کوتاه از سوی اپراتور تلفن همراه ارسال می‌شود.

ارسال اجباری به‌صورت پیام کوتاه

این روش هنگامی قابل استفاده است که پیام شما از سوی سرویس iMessage ارسال شده، اما گیرنده پیام از ارتباط اینترنتی برخوردار نبوده و تائید دریافت پیام برای شما ارسال نشده است.

در این شرایط برای ارسال مجدد پیام به‌صورت پیام کوتاه و اطمینان از دریافت سریع آن از سوی گیرنده می‌توانید از این روش کمک بگیرید:

اپلیکیشن Messages را اجرا کنید.

روی محاوره مورد نظر که قصد دارید یکی از پیام‌های آن را به‌صورت پیام کوتاه ارسال کنید، فشار دهید.

روی پیام مورد نظر فشار داده و چند لحظه نگه‌دارید تا منویی برای شما نمایش داده شود. در ادامه گزینه Send as Text Message را فشار دهید. (این گزینه فقط برای پیام‌هایی نمایش داده می‌شود که از سوی گیرنده دریافت نشده باشند)

امیر عصاری

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها