بسیاری از افراد از ریزش مو، ‌بدفرم بودن ناخن ها و خشکی و ترک خوردگی پوستشان ناراضی‌اند که با اصلاح این موارد می‌توانند ‌زیباییشان را بر گردانند.
کد خبر: ۸۴۷۶۵۶
با اصلاح این موارد زیبایی خود را چند برابر کنید
به گزارش جام جم سرا ، دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی و محقق طب اسلامی ایرانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در طب سنتی عملکرد پوست و مو، ناخن ها و لب ها به کبد در بدن برمی‌گردد و اعتقاد بر این است افرادی که مشکلات کبدی مثل ضعیف بودن آن را دارند، بیشتر به عوارضی مثل ریزش مو و بیماری های مو دچار می‌شوند.
وی افزود: افراد با مشکلات کبدی بعضا ممکن است دچار طاسی، دفرمی ناخن ها، ریش ریش شدن پوست کنار ناخن، خشکی وسیع پوست دست و پاها، ترک های گوشه لب که اصطلاحا شقاق گوشه لب می‌گویند و شکنندگی بسیار ناخن شوند، پس حتما کبد باید اصلاح شود.
وی همچنین عنوان کرد: در طب سنتی دیده شده که افرادی که خشکی و ترک پوست دارند به ‌یبوست های شدید هم مبتلا هستند و در واقع این طب وقتی با راهکارهای خود یبوست را درمان می‌کند و فرد می‌بیند که به صورت ریشه ای و آرام ترک های پوست و لب هایش هم از بین می‌روند.
دکتر اکبری خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین راهکارها برای درمان یبوست و اصلاح کبد و در نتیجه برطرف شدن عوارض گفته شده بخصوص خشکی و ترک پوست، اصلاح عادات غذایی است چراکه با تغذیه نامناسب سلول ها به یک عامل محیطی، سریع پاسخ منفی می‌دهند و نمی‌توانند کارشان را به درستی انجام دهند مثلا با سرد شدن هوا عده‌ای به سرعت دچار شکنندگی ناخن ها و خشکی پوست می‌شوند که در واقع تغذیه‌ نادرست و کار نکردن صحیح سلول ها و کبد علتی برای آن است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها