اگر شما هم این تصور را دارید که عکس پاک شده از روی کارت حافظه دیگر امکان بازیابی ندارد این گزارش را بخوانید.
کد خبر: ۸۴۷۱۷۵
عکس های پاک شده تان را به شکل جادویی برگردانید + آموزش
به گزارش جام جم کلیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر فردی که یک دستگاه هوشمند دارد ممکن است که به طور ناخواسته تصویری را از روی گوشی خود پاک کند. بعضی از افراد این تصور را دارند که هنگامی که یک عکس از روی کارت حافظه پاک گردد دیگر امکان بازیابی آن تصویر وجود ندارد در حالی که این یک تصور اشتباه می باشد چرا که در زمانی که یک عکس و یا فایل دیگری از روی کارت حافظه دستگاه شما پاک گردد کدهای این تصویر در بخشی از کارت حافظه شما هنوز وجود دارد و شما می توانید با استفاده از برنامه های خاصی این تصاویر را به جای خود بازگردانید.
یکی از این برنامه هایی که شما می توانید از آن به عنوان بازگردان تصاویر خود استفاده کنید SD card Photo Recovery Info نام دارد. جایگاه کارت های حافظه در بیشتر موارد در کنار دستگاه ها واقع است و از آن برای ذخیره سازی اطلاعاتی همچون تصاویر، آلارم ها، اسناد، اطلاعات تماس و … استفاده می شود. کارت های حافظه در اندازه ها و فرمت های خاصی همچون mini SD و SDHC وجود دارند.
عکس های پاک شده تان به شکل جادویی برگردانید + آموزش
برنامه SD Card Photo Recovery Pro یک نرم افزار بسیار قوی برای بازگردانی تصاویر از روی کارت حافظه دستگاه شما محسوب می شود. این برنامه ریکاوری قادر به نجات تصاویر شما و همچنین محافظت از گوشی شما در برابر شرایط گوناگون خطر می باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مهدی
-
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۱
بنظر عالیه
پریا
-
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
۰
۰
میخوام عكس وفیلم های پاك شده رو برگردونم
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
ممنون

نیازمندی ها