فراموشی تنها شاهد جنایت در شرکت کاریابی

تنها شاهد جنایت در شرکت کاریابی پس از به هوش آمدن ادعا کرد صحنه قتل را به یاد نمی آورد.
کد خبر: ۸۴۷۱۶۳
فراموشی تنها شاهد جنایت در شرکت کاریابی

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، ساعت 18 ششم مهر امسال ساکنان ساختمان سه طبقه‌ای در تقاطع خیابان‌های هاشمی و کارون در تماس با ماموران پلیس از شنیده شدن صدای درگیری از واحد طبقه اول خبر دادند. ماموران کلانتری نواب پس از حضور در محل درگیری، با مشاهده در شکسته آپارتمان و ورود به آنجا با جسد مرد میانسالی روبه‌رو شدند که بر اثر اصابت ضربات جسم سنگین به بدنش کشته شده بود. در بازرسی آپارتمان نیز پیکر نیمه‌جان زنی پیدا شد که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت.

یکی از اهالی که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود، گفت: مرد میانسال خانه را برای مرکز کاریابی اجاره کرده و زن جوان نیز منشی او بود. ساعتی قبل متوجه سروصدا از واحد آنها شدم و وقتی از خانه بیرون آمدم، سه مرد جوان را دیدم که از این واحد خارج شده و با دو موتورسیکلت فرار کردند. پزشک جنایی نیز با معاینه جسد اعلام کرد مدیر شرکت به علت اصابت جسم سخت به سرش به قتل رسیده است.

با بهبود حال منشی میانسال، تحقیقات از او آغاز شد اما نازنین در بازجویی ها ادعا کرد صحنه قتل را به یاد ندارد و نمی‌داند چه کسی مرتکب قتل شده است. با توجه به تناقض گویی‌های منشی، او برای تحقیقات بیشتر، توسط محسن مدیر روستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی بازداشت شد.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها