رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما معتقد است رسانه‌های بیگانه با مقایسه‌های غیرمنطقی انقلاب اسلامی با گذشته تلاش می‌کنند دوران طاغوت را تطهیر و اعتقادات مردم را دستکاری کنند.
کد خبر: ۸۴۷۰۹۷

دکتر جعفر عبدالملکی گفت: فرمایشات رهبری درخصوص جنگ نرم دشمن به صورت برنامه‌ریزی‌شد، و لزوم اهتمام مدیران رسانه به ظهور رسانه‌های نوپدید و نیز هدف‌گذاری دقیق و منسجم رسانه‌ای دشمن برای استحاله نظام بسیار مهم و راهبردی بود. عبدالملکی تصریح کرد: این رسانه‌ها انقلاب اسلامی را آماج حمله قرار می‌دهند. آنها با مقایسه‌های غیرمنطقی مثل مقایسه انقلاب اسلامی با دیگر کشورها یا مقایسه با گذشته، می‌کوشند دوران ستمشاهی و طاغوت را تطهیر و شاه و حکومت پهلوی را موجه، دلسوز و خدمتگزار مردم معرفی کنند که غایت هدف آنها همان استحاله نظام و دستکاری اعتقادات مردم است.

دکتر رضا خاشعی، رئیس مرکز نظارت و ارزیابی صداوسیما نیز در این‌باره گفت: نقد و تخریب شیوه‌های مرسوم و نخ‌نمای غرب برای بازنمایی«ایران» برای ایرانی و غیرایرانی (جهانیان) از نکات بسیار ظریف و برجسته معظم‌له بود که همگان را برای بازفهم و بازاندیشی این موضوع دعوت کرده که ایران ساخته غرب واقعی نیست. وی تاکیدکرد: همچنین بهره‌گیری دشمن از رسانه‌های نو پدید برای ایجاد تصاویری مجعول از ایران و ایرانی براساس نظام بازنمایی غرب و گفتمان استعماری هشداری بود که به روشنی در فرمایشات ایشان حس و بر مراقبت از آن تاکید شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها