
به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، حالا که هادی نیست مدافع سرخ ها خیلی تنها شده است. حالا بنگر یک شب قبل از بازی با صبا که دیگر دوستش را کنارش نمیبیند با شاخه گل و تصویر او روی تختی که همیشه کنارش بود یادش را گرامی داشت. بنگر با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:
«هم اتاقی آسوده بخواب. دیگه امشب باورم شد که دیگه نیستی ولی یادت هست. از اون بالا واسه ما دعا کن که بتونیم شادت کنیم تا امانتیت بزرگشه جاتو بگیره»
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند