انهدام باند سارقان طلافروشی

باند سرقت‌های سریالی از طلافروشی‌ها با تلاش پلیس شهرستان خواف منهدم شد.
کد خبر: ۸۴۶۲۶۳

به گزارش جام‌جم، با اعلام مواردی مشابه سرقت از طلافروشی‌های استان‌های غربی کشور، ماموران پلیس آگاهی این استان‌ها پیگیری پرونده را در دست گرفته و برای پیدا کردن سارقان وارد عمل شدند.

کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات درباره این پرونده، به سرنخ‌هایی رسیدند مبنی بر این که یکی از اعضای این باند سارق در شهرستان خواف مخفی شده است. ماموران شهرستان خواف با کشف این سرنخ وارد عمل شده و او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی دراین‌باره گفت: این متهم که سابقه سرقت از طلافروشی‌های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد را دارد، از دو ماه قبل در شهرستان خواف در خراسان رضوی مخفی شده بود. متهم سال 1392 با شلیک گلوله یکی از کارکنان نیروی انتظامی را مجروح کرده بود. او پس از آخرین سرقت اعضای باند در تیرماه امسال متواری شده بود.

سردار بهمن امیری‌مقدم اضافه کرد: سارق مسلح پس از دستگیری به شش فقره سرقت مسلحانه اعتراف کرد و گفت:من در شش فقره سرقت مسلحانه طلافروشی حضور داشتم که دو فقره از این سرقت‌ها نافرجام بود. وی همچنین در جلسات بازپرسی، چهار نفر از همدستان خود را معرفی کرد.ماموران با توجه به اطلاعاتی که در دست داشتند همدستان سارق جوان را دستگیر کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها