طنین پر شور «ای ایران» در شب پاییزی

بنیامین، بارانا را نخواند

جام جم نوا : اولین کنسرت پاییزی بنیامین پس از سه ماه دوری از وطن در 18 مهر ماه در سالن میلاد برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۴۶۳۲
بنیامین، بارانا را نخواند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین بهادری پس از سه ماه دوری از ایران کنسرت پاییزی خود را در روز شنبه 18 مهرماه در سالن میلاد در حالی به روی صحنه برد که با استقبال چشمگیری از سوی هوادارانش مواجه شد.

این کنسرت با اجرای قطعه‌ی «حواسم به توئه» از آلبوم 94 آغاز شد و پس از خوشامدگویی به حضار این خواننده‌ پاپ قطعه‌ پرطرفدار «آهای تو» را اجرا کرد که مورد استقبال فراوانی از سوی افراد حاضر در سالن قرارگرفت.

قطعات «شناسنامه»، «عاشق شدم» و «مه آلود» هم از دیگر قطعاتی بودند که توسط این خواننده اجرا شدند.

وی پس از ابراز خوشحالی از اینکه پس از سه ماه دوری از وطن به ایران بازگشته و در میان هوادارنش است، قطعه‌ قدیمی «بی اعتنا» از اولین آلبومش و قطعه‌ «هفته‌ عشق» را اجرا کرد.

پس از اجرای آهنگ «لیلی در پاییز» این خواننده بخش اول کنسرت خود را با اجرای آهنگ خاطره انگیز «دنیا دیگه مثل تو نداره» که با تشویق فراوان افراد حاضر در سالن همراه بود، به پایان برد و پس ار استراحتی کوتاه مجددا با خواندن بخشی از آهنگ «بیا عاشقم کن» به روی استیج بازگشت و از حضار درخواست کرد او را با فلش موبایل‌های خود همراهی کنند و سپس قطعه‌ی معروف «ای ایران» را در حالی اجرا کرد که تمامی افراد حاضر در سالن به احترام نام ایران به پا ایستادند و لحظاتی پر شور و با احساس را در این برنامه رقم زدند.

قطعات «قهوه»، «صدای قلب تو»، «تظاهر»، «کجای دنیایی» و همچنین قطعات «حالم بده» و «لکنت» از اولین آلبوم بنیامین از دیگر قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند.

پس اجرای قطعات «اشتباه من» و «معادله» بنیامین بهادری آهنگ «عشق در روز قیامت» را اجرا و به نیما وارسته دوست و رهبر ارکستر خود که دو سال پیش از دنیا رفت تقدیم کرد و کنسرت خود را با اجرای مجدد «هفته‌ی عشق» در حالی به پایان برد که شب پر احساسی را برای هوادارانش رقم زد.

تماشاگران بارها از بنیامین خواستند که آهنگ بارانا را بخواند و هر بار نیز این خواننده آهنگ‌های دیگری را اجرا می‌کرد که شور و هیجان را به سالن آورده بود.

لازم به ذکر است چهره‌هایی هم چون عمادطالب زاده خواننده‌ پاپ و پرند زاهدی کارگردان سینما از مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها