جوان 15 ساله‌ای که پول همکار خود را خرج تفریح کرده بود دستگیر شد.‌ روز گذشته مدیر هتلی به کلانتری 7 مراجعه ‌ و اظهار کرد: حدود 12روز قبل مبلغ 6000 تومان به یکی از کارگرانم به نام حسین دادم تا بین هفت نفر دیگر از همسالانش که در هتل من کار می‌کنند تقسیم کند.
کد خبر: ۸۴۰۴۳۸

چون آن روز من کار داشتم دیگر فرصت پیگیری این موضوع را پیدا نکردم تا این‌که سه روز بعد کارگرانم با مراجعه به من تقاضای حقوق کردند ولی من که حقوق آنها را قبلا پرداخت کرده بودم به حساب این‌که اینها می‌خواهند با حسین شوخی کنند حرفشان را نشنیده گرفتم.

مدیر هتل در شکایتش افزود: تا این‌که دیدم هر هفت نفر از گرفتن حقوق صحبت کردند و پس از تحقیق متوجه شدم که حسین مدتی است که به محل کارش نیامده است. هر‌کجا ‌ احتمال رفتن حسین هم بود سرزدیم. بالاخره باتوجه به اظهارات کارگران هتل ماموران حسین را دستگیر و به کلانتری جلب کردند. در کلانتری حسین به ندادن حقوق همکارانش اعتراف کرد و گفت: با این پول روزی چند بار سینما رفتم و از هر فیلمی که خوشش نمی‌آمد در نیمه‌های فیلم بلند شده و به سینمای دیگری می‌رفتم، برای رفع خستگی نیز به پارک شهر رفته و عکس‌های رنگی می‌گرفتم و مقداری هم لباس و پیراهن خریدم و حدود 500 تومان نیز به گارسون‌های رستوران انعام دادم.

ماموران پس از تکمیل پرونده حسین را به دادگاه اطفال فرستادند.

6 ماه زندان به خاطر جویدن یک گوش

صبح دیروز یک جوان هندی که مرتکب ایراد جرح شده بود در شعبه اول دادگاه عالی جنایی محاکمه شد و به شش ماه حبس محکوم گردید. حادثه در تاریخ اول مهر 1357 اتفاق افتاد و طی آن میچرسینگ اهل و تبعه هندوستان که در کارخانه بلورسازی آبعلی کار می‌کرد در یک نزاع دوست و همکار خود محمد علی را ناقص‌العضو کرد. این نزاع هنگامی روی داد که محمدعلی قصد داشت وارد کارخانه شود ولی با ممانعت میچرسینک روبه‌روشد، در نتیجه کار آنها به کشمکش و مجادله کشید و آن دو با یکدیگر گلاویز شدند، میچرسینک حین نزاع قسمتی از گوش و یکی از انگشتان دست محمدعلی را جویده و باعث نقص عضو وی گردید. در این هنگام عده‌ای مداخله کردند و آن دو را به کلانتری بردند. بنا به گفته کارگران کارخانه ،محمدعلی و میچرسینک مدتی بود که با یکدیگر اختلاف داشتند. با اعلام شکایت، مضروب در کلانتری در این زمینه پرونده‌ای تشکیل شد و پس از تحقیقات به دادسرای تهران فرستاده شد و پس از طی مراحل قانونی به شعبه اول دادگاه جنایی ارجاع گردید. قضات دادگاه پس از رسیدگی به موضوع دادرسی اتهام میچرسینک را محرز دانستند و او را به شش ماه حبس جنحه‌ای و پرداخت 5000 ریال ضرر و زیان در حق مدعی خصوصی محکوم کردند. اطلاعات 22 شهریور 1357

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها