جام جم ورزشی: آقای گودرزی شما به عنوان متولی ورزش مسوول درجه اول دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال هستید. آیا شرایط فعلی این دو باشگاه زیبنده نام بزرگ این دو تیم مردمی و با آبرو است؟
کد خبر: ۸۴۰۰۲۵
انتقاد شدید عابدزاده از وزیر ورزش

احمدرضا عابدزاده درباره شرایط پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: آیا درست است دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هر روز که چه عرض کنم هر دقیقه با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم کنند؟ پس چه زمانی این دو تیم و طرفدارانشان رنگ خوشی می بینند و به آرامش و شادی می رسند.

به گزارش فرهنگ نیوز، دروازه بان پیشین تیم ملی ادامه داد: من چیزی را به صورت مستقیم نشنیده ام اما به صورت غیرمستقیم خیلی ها می گویند شما از فوتبال و به خصوص پرسپولیس و استقلال خوش تان نمی آید. بهتر نیست برای روشن شدن افکار فوتبال دوستان یک حرکت بزرگ در جهت بهبود وضعیت پرسپولیس و استقلال انجام دهید؟ مطمئنا تغییر وضعیت پرسپولیس و استقلال نام شما را در تاریخ ورزش ماندگار می کند و باعث می شود تا سالیان متوالی از شما به نیکی یاد کنند. مسلما جایگاه وزیر ورزش بالاتر از آن است که به شایعات توجه کند. اما من شخصا از شما می خواهم شرایط پرسپولیس و استقلال را به بهترین شکل تغییر دهید.

عابدزاده ادامه داد: آقای گودرزی بنده دو، سه روز قبل از بازی پرسپولیس و ملوان به واسطه یکی از دوستانم یک اسپانسر مالی برای پرسپولیس پیدا کردم، بلکه بار کوچکی از مشکلات مالی این باشگاه را بردارد. اما سرپرست باشگاه پرسپولیس که منصوب شماست این پیشنهاد را نپذیرفت و دیدیم که پرسپولیس مقابل ملوان بدون تبلیغ و یا اسپانسر وارد میدان شد و این وسط یک پولی از دست باشگاه پرید. چرا باید چنین اتفاقی بیفتد. وقتی مجلس دست وزارت ورزش را برای حمایت مالی از پرسپولیس و استقلال کمی بسته و محدودیت هایی لحاظ کرده چرا مدیری که شما انتخاب کرده اید قید اسپانسر را می زند؟ مگر پرسپولیس روی خروارها پول خوابیده که نیازی به این پول ها نداشته باشد؟

عابدزاده در پایان گفت: در تاریخ سابقه نداشته پرسپولیس در رده چهاردهم جدول باشد البته جوان شدن تیم تبعاتی دارد و زمان لازم است تا این جوانان در پرسپولیس جا بیفتند. اما بخشی از مشکلات به بحران های اقتصادی و مدیریتی باشگاه نیز باز می گردد. هواداران پرسپولیس و البته استقلال لایق بهترین ها هستند. اما مدت هاست در بدترین شرایط به سر می برند. کاری از دستم ساخته نیست، جز دعا کردن برای بهبود شرایط این دو تیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها