ماه دسامبر سال گذشته، اینستاگرام در مراسمی اعلام کرد که اعضای این شبکه اجتماعی بزرگ و جذاب از 300 میلیون نفر گذشته است و این نقطه عطفی برای ماست.
کد خبر: ۸۳۸۷۶۹
رکورد جدید اینستاگرام: اعضا 400 میلیون نفر شد!

اما در مدت بسیار کوتاهی و تقریبا بعد از گذشت کم‌تر از یک سال از آن روز، با بهبود امکانات این نرم افزار، حال کاربران اینستاگرام از مرز 400 میلیون نفر نیز گذشته است.

با اینکه این رقم تا رسیدن به رکورد کاربران فیس‌بوک فاصله زیادی دارد، اما رشد سریع و بیش از حد این برنامه جذاب، نشان از قدرت و محبوبیت بالایش دارد.

بر اساس اعدادی که توسط خود اینستاگرام اعلام شده است، حدود 75 درصد این کاربران در خارج از ایالات متحده هستند. دیگر کشورهایی که این شبکه اجتماعی در آن محبوبیت بیشتری دارد از مناطقی چون برزیل، ژاپن و اندونزی هستند.

به گزارش آی تی رسان، اینستاگرام می‌گوید: وقتی اینستاگرام حدود 5 سال پیش راه اندازی شد، وجود 400 میلیون کاربر برای ما یک رویای دور محسوب می‌شد.

برای همین همیشه سعی کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم برای دیدن تصاویری از سرتاسر دنیا و ارتباط با دوستان نزدیک و دور خود، از بهترین امکانات استفاده کنید.

باید قاطعانه بگوییم با این میزان کاربر، همه منتظرند ببیند که اینستاگرام در پایان سال 2015 میلادی چه میزان کاربر را جذب خود می‌کند.

جالب است بدانید که در اینستاگرام، به راحتی کاربران با گذاردن تبلیغ در میان پست‌های خود، روش‌های درآمدزایی جدیدی را ابداع کرده‌اند. اوایل ماه جاری، اینستاگرام اعلام کرد که تبلیغات خود را به زودی در سرتاسر جهان و با 400 میلیون مشترک آغاز خواهد کرد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها