فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از دستگیری ضارب بازیکن آلومینیوم هرمزگان در جریان بازی با خیبر خرم آباد خبر داد.
کد خبر: ۸۳۴۳۹۹
دستگیری ضارب بازیکن آلومینیوم

سرهنگ حسین نجفی در گفتگو با مهر با تشریح جزئیات اتفاق رخ داده در بازی خیبر خرم آباد با آلومینیوم هرمزگان اظهار داشت: هیچ تماشاگری در جریان بازی وارد زمین مسابقه نشده و اتفاق رخ داده از روی سکوها بوده است.

وی در این رابطه توضیح داد: در دقیقه ۹۱ بازی یک تماشاگر در حالی که بازیکن تیم آلومینیوم هرمزگان می خواست اقدام به پرتاب اوت دستی کند یک قطعه سیمانی را از کنار سکوی سیمانی ورزشگاه برداشته و به سمت بازیکن پرتاب می کند.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه بلافاصله این فرد توسط ماموران انتظامی دستگیر شد ادامه داد: با توجه به حضور بنده به عنوان فرمانده انتظامی خرم آباد و همچنین معاون دادستان خرم آباد در ورزشگاه بلافاصله دستور بازداشت این فرد داده می شود.

وی با بیان اینکه تا دقیقه ۹۱ در ورزشگاه حضور داشته و موضوع را سریع پیگیری کرده است افزود: با توجه به دستگیری فرد خاطی مشکلی برای ادامه بازی وجود نداشت.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد با رد ادعای ناامنی در ورزشگاه تصریح کرد: هزاران تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند و عملکرد اشتباه و خطای یک تماشاگر را نباید به پای همه نوشت.

وی با اشاره به استاندارد نبودن سکوهای ورزشگاه تختی خرم آباد و امکان دسترسی به قطعه های سیمانی فرسوده کنار سکوها، افزود: خطای یک تماشاگر از روی سکوها ناامنی محسوب نمی شود.

سرهنگ نجفی با اشاره به رخ دادن حادثه در پایان زمان بازی و قرارگیری در وقت های اضافه عنوان کرد: من خودم در ورزشگاه حضور داشتم و شرایط برای ادامه بازی مشکلی نداشت.

وی با بیان اینکه در مورد وضعیت ورزشگاه برای ادامه بازی کسی از من سوالی نکرده است بیان داشت: مشکلی به لحاظ ناامنی در ورزشگاه وجود نداشته و هیچ تماشاگری هم وارد زمین بازی نشده است.

سرهنگ نجفی با اشاره به قاطعیت نیروی انتظامی و دادستانی خرم آباد در برخورد با فرد متخلف یادآور شد: شرایط بازی و ورزشگاه به لحاظ امنیت مشکلی نداشت که نیاز باشد بازی نیمه تمام اعلام شود.

بنابراین گزارش عصر روز پنج شنبه بازی دو تیم خیبر خرم آباد و آلومینیوم هرمزگان به دلیل خطای یک تماشاگرنما نیمه تمام باقی ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها