پسر سرکرده باند گانگسترهای گلستان:

سرقت نمی‌کردم پدرم کتکم می‌زد

قتل 3 زن و مرد در جنایت‌های پایان هفته

دو مرد و یک زن قربانی سه جنایت هولناک در پایان هفته شمال کشور شدند. پلیس با ردیابی‌های خود معمای دو جنایت را حل کرده است.
کد خبر: ۸۳۱۰۰۹
قتل 3 زن و مرد در جنایت‌های پایان هفته

به گزارش جام‌جم، نخستین پرونده جنایی پس از کشته شدن یک زن و زخمی شدن شوهرش در مقابل خانه‌شان در شهرستان بهنمیر تشکیل شد.

ششم شهریور مردی رهگذر در حال عبور از یکی از محله‌های بهنمیر، با پیکر غرق در خون زن و مردی روبه‌رو شد و موضوع را به پلیس گزارش داد. دقایقی بعد با حضور پلیس و امدادگران اورژانس زن و مرد به بیمارستان منتقل شدند که با توجه به تلاش پزشکان زن جوان به دلیل شدت خونریزی تسلیم مرگ شد و شوهرش همچنان در بیمارستان بستری بوده و هنوز به هوش نیامده است.

قتل پسر نوجوان در آمل

دومین پرونده جنایی مربوط به قتل پسری 17 ساله در شهرستان آمل است. پنجشنبه هفته گذشته رهگذرانی که به طرف بازار شهر آمل می‌رفتند با مشاهده پیکر پسر نوجوانی که بی‌حرکت روی زمین افتاده بود با مرکز فوریت‌های پلیسی110 تماس گرفتند و موضوع را گزارش دادند.

دقایقی بعد ماموران انتظامی کلانتری11 آمل برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. ماموران مشاهده کردند پسر 17 ساله بر اثر اصابت جسم سخت به سرش جان باخته است.

هویت مقتول توسط اهالی شناسایی و مشخص شد پسر نوجوان با دو مرد افغان در ارتباط بود که دو روز پیش این دو نفر دستگیر شدند.

با دستگیری این دو مرد افغان، عامل اصلی این جنایت که یک مرد ایرانی بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد. او با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شده و اعتراف کرد با مقتول دوست بوده و او را به بهانه تفریح به سمت بازار کشانده و قصد داشته وی را مورد آزار و اذیت قراردهد که با مقاومت پسر 17 ساله روبه‌رو شده و وی را با ضربه‌های میله آهنی به قتل رسانده است.

قتل مرد تنها

سومین پرونده به قتل مرد تنهایی در خانه ویلایی در شهرستان فریدونکنار مربوط بود که شامگاه هفتم شهریور رخ داد. همسایه‌ها با شنیدن سر و صدا برای بررسی موضوع مقابل خانه این مرد رفتند و مشاهده کردند در خانه ویلایی او نیمه‌باز است. چند بار صدایش زدند و زمانی که پاسخی نشنیدند، وارد ساختمان ویلا شدند و مرد تنها را در حالی یافتند که به قتل رسیده و دست و پایش با پارچه و طناب بسته شده بود. پلیس یک مظنون را در رابطه با این جنایت دستگیر کرده که شواهد نشان می‌دهد زمان حادثه در حوالی خانه مقتول دیده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها