واقعیت دارد که هرکس برای بازیگر شدن باید راه‌های مختلفی را بیازماید. یک‌نفر بارها شانس‌اش را امتحان می‌کند و موفق نمی‌شود و یک نفر دیگر هم تنها با یک گفت‌وگوی ساده می‌شود جزو بازیگران اصلی یک سریال.
کد خبر: ۸۳۰۲۳۰

آزاده سدیری یکی از آنهاست که توانسته چنین شانسی داشته باشد. او در گفت‌وگو با فارس درباره نحوه انتخابش برای ایفای نقش دختر امیر جعفری در سریال «تعبیر وارونه یک رویا» گفته است: زمانی که برای بازی به دفتر آقای جیرانی معرفی شدم نمی‌دانستم برای بازی در چه نقشی می‌خواهم تست بدهم. یک گفت‌وگوی خیلی‌خیلی کوتاه با آقای جیرانی داشتم و او درباره سن و سال و رشته تحصیلی من سوال کرد و بعد از دفتر ایشان خارج شدم. بعد از آن خانم آلاله هاشمی دستیار کارگردان درباره نقش با من حرف زد و گفت قرار است یکی از هفت نقش اصلی سریال را بازی کنی. برای من باور کردنی نبود تمام این اتفاقات که به بازیگری من منجر شد، فقط در طول یک ساعت رخ داد. بعد از گفت‌وگوی کوتاه من با کارگردان و دستیار او، با این پروژه قرارداد امضا کردم و سه روز بعد هم فیلمبرداری سریال آغاز شد. یعنی 19 شهریور سال 93 فیلمبرداری شروع شد و من سه روز قبل از آن یعنی 16 شهریور اولین قرارداد بازیگری‌ام را با این سریال بستم.

ایفاگر نقش عطیه در مجموعه پرمخاطب تعبیر وارونه یک رویا درباره ویژگی‌های شخصیتی کاراکترش گفته: عطیه یک دختر مقاوم در زندگی و به نوعی مظلوم است که به‌دلیل از دست دادن مادرش در سنین پایین‌تر برای پدرش هم مادر است و هم دختر، عطیه همیشه در خانه دوست دارد برای پدرش رئیس باشد و از طرفی هم با پدرش خیلی دوست و رفیق است، اما باید بگویم شخصیت عطیه از خود واقعی من خیلی دور بود و در ابتدای کار همین دور بودن خودم با کاراکترم اجرای آن را برای من خیلی دشوار کرد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی تعبیر وارونه یک رویا با بیان این‌که بازی او در این پروژه هنوز ادامه دارد ،توضیح داده: واکنش خانواده‌ام بعد از پخش اولین قسمت سریال خیلی جالب بود و آنها اصلا باور نمی‌کردند کسی که در نقش عطیه بازی می‌کند دخترشان باشد. نوع پوشش و آرامشم در بازی برای آنها غیرقابل باور بود. چون من در خانه دختر خیلی پرشور و در اصطلاح شیطانی هستم که اتفاقا خیلی تند و سریع حرف می‌زنم، ولی در این سریال وقتی با عطیه مواجه شدند تعجب می‌کردند و از طرفی هم خیلی من را به خاطر بازی خوبم در این سریال تشویق کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها