قانون مالیات بر ارزش افزوده تا یک ماه آینده اصلاح می شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده تا یک ماه دیگر خبرداد .
کد خبر: ۸۲۶۹۸۳
قانون مالیات بر ارزش افزوده تا یک ماه آینده اصلاح می شود

ارسلان فتحی‌پور در نشست خبری پنجاهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به نتایج برگزاری جلسات مشترک دولت و بخش خصوصی افزود: اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده شروع شده و پیش‌نویس آن در دولت در حال بررسی است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،‌ وی گفت: اصلاح قانون آزمایشی مالیات بر ارزش افزوده در قالب طرح به مجلس ارائه می شود و یکشنبه آینده نیز اصلاح این قانون در دستورکار مجلس قرار می گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه معضلات صنوف کشور و تولید ملی باید هر چه زودتر با اصلاح قوانین حل شود، گفت: ایجاد صندوق مکانیزه فروش، ضمانتی برای اجرای درست قانون مالیات بر ارزش افزوده است.

پیش بینی سه سطح بودجه ای در سال 94

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه در زمان بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق جلساتی با ستاد اقتصادی دولت برگزار شد، گفت: سناریوی تحریم، لغو تحریم و کاهش قمیت نفت را بررسی کردیم و برای امسال بودجه‌ای به ظاهر دو سطح و در باطن در سه سطح به دولت تقدیم کردیم.

غلامرضا تاج گردون افزود: یک سطح بر مبنای نفت 45 دلاری، یک سطح بر مبنای نفت 54 دلار، و سطح دیگر بر مبنای نفت 72 دلار و حتی بالاتر از آن دیده شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اکنون دولت بودجه خود را بر مبنای 45 تا 54 دلار در دست اجرا دارد، اما به‌دلیل تحریم، برای انتقال منابع به داخل با سختی مواجه است که در 6 ماهه دوم فضا بهتر خواهد شد از این رو در 6 ماهه دوم اجرای سطح دوم را برای بودجه انتظار داریم.

تاجگردون با اشاره به نشست شورای گفتگو افزود: سال گذشته به واسطه همین جلسات توانستیم قانون خروج از رکود را تصویب کنیم و امیدواریم خروجی این جلسات هرچه زودتر به اجرا برسد.

وی با اشاره به اینکه با برگزاری این نشست ها، بخش خصوصی توانمند خواهد شد، گفت: امروز اتاق بازرگانی قوی و توانمند داریم که می‌توان از دیدگاه هایش در کارهای مختلف استفاده کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها