اپراتور همراه اول از دستگیری افرادی که درصدد بازاریابی برای فروش اطلاعاتی از مشترکان تلفن همراه بودند خبر داد.
کد خبر: ۸۲۳۴۴۸
متخلفان فروش اطلاعات مشترکان همراه اول دستگیر شدند

اپراتور همراه اول اعلام کرد: «ابتدای هفته جاری، افرادی که در صدد بازاریابی جهت فروش اطلاعاتی از مشترکان تلفن همراه بودند، دستگیر شدند.

با هوشیاری سیستم نظارتی همراه اول، مشخص شد که تلاش هایی برای بازاریابی اطلاعاتی از مشترکان، در خارج از این شرکت در حال انجام است؛ به دنبال آن، ارتباطات فردی که در بیرون شرکت، واسطه ماجرا بود، شناسایی و موضوع به اطلاع پلیس فتا رسانده شد.

در ابتدای هفته جاری، با عملیات پلیسی به عمل آمده، واسطه بیرونی بازاریابی دستگیر و به دنبال آن عامل داخلی نیز شناسایی و دستگیر شد که هردو مدعی، در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

به گزارش مهر، همراه اول خاطرنشان کرد: طی ۲۱ سال فعالیتش، همواره اطلاعات مشترکان، ارزشمندترین سرمایه این اپراتور بوده و با هوشمندی و سرمایه گذاری سنگین و مداوم در حوزه امنیت شبکه، از آن به دقت حفاظت کرده؛ به نحوی که اطلاعات مشترکان تاکنون از گزند هرگونه دستبردی مصون مانده است.

همراه اول تاکید کرده است: سیستم های امنیتی و کنترلی همراه اول به نحوی است که اطلاعات مشترکین در آن از ضریب امنیتی بسیار بالایی برخوردار بوده و هرگونه اقدام برای دسترسی غیر متعارف به آن، در ابتدای امر شناسایی می شود.

مورد مذکور، قبل از هرگونه اقدام برای دسترسی به اطلاعات مشترکین و در مرحله بازاریابی برای آن بوده که در همین مرحله، شناسایی و منتهی به دستگیری این دو نفر شده است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها