جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من مربی نتیجه گرایی هستم چرا که به هر حال در فوتبال نتیجه از هر چیزی مهم‌تر است.
کد خبر: ۸۲۳۳۸۱
برانکو: از کجا شنیدید طارمی را دوست ندارم؟!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در برنامه دیشب با اجرای علی ضیا درباره مسائل مختلفی از جمله شباهت های فرهنگی ایران و کرواسی صحبت کرد.

به گزارش فارس ،این مربی کروات در بخشی از برنامه امشب درباره اینکه در زمانی که او سرمربی تیم ملی بود خیلی ها معتقد بودند که تیم ملی روی کاکل دایی می چرخیده گفت: دایی آن سال ها روزهای آخر فوتبالش را سپری می‌کرد و باید بگویم که او یکی از بزرگترین فوتبالیست های تاریخ ایران بود و استحقاق رفتن به جام جهانی را داشت. درست نیست که بگویی تیم ملی روی کاکل دایی می چرخید. او همیشه توان زیادی به تیم می داد اما دیدید که در جام جهانی و در بازی با پرتغال نیمکت نشین بود.

وی ادامه داد: ما پیش از جام جهانی وضعیت سختی داشتیم چرا که 5 بازیکن تیم ملی مصدوم بودند. کریمی پایش شکست. مهدوی کیا از ناحیه کمر مصدوم بود و هاشمیان هم مصدومیت داشت. زندی از ناحیه عضله و ستار زارع هم رباط پاره کرده بود.

برانکو در مورد اینکه چرا بعد از جام جهانی به ایران بازنگشت افزود: قرارداد من اول جولای با تیم ملی تمام شد و همان زمان هم در فدراسیون فوتبال تغییرات زیادی به وجود آمد. در آلمان که بودیم در یک نشست خبری همه چیز را توضیح دادم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه او را مربی نتیجه گرا می دانند خاطر نشان کرد:به هر حال در فوتبال نتیجه از هر چیزی مهم‌تر است. ایده آل این است که تاکتیک، نتیجه و جوانگرایی با هم باشد اما در فوتبال حرفه ای نتیجه از هر چیزی مهم‌تر است.

برانکو درباره اینکه گفته می شود مهدی طارمی را دوست ندارد اظهار داشت: از کجا شنیدید که طارمی را دوست ندارم؟ اگر او در بازی اول بازی نکرد به دلیل این بود که محروم بود. طارمی پتانسیل بازی کردن در تیم‌های اروپایی را دارد و می‌تواند بهتر از این هم بشود. البته همه بازیکنانم این طور هستند.

وی در مورد اینکه عده ای می‌گویند که او با دور زدن بلازویچ سرمربی تیم ملی ایران شده بود گفت: چیرو یکی از بهترین مربیان جهان است و من 7 سال با او همکاری کردم. این شانس خوب من بود که با او همکار باشم. وقتی برای کار به ایران دعوت شد از من هم خواست تا او را همراهی کنم.حضور در ایران برای من یک تجربه جدید بود اما نتوانستیم به اهدافی که می‌خواهیم برسیم. چیرو البته پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی فدراسیون فوتبال ایران داشت اما نپذیرفت و 2 ماه بعد این پیشنهاد به من شد و من قبول کردم. من ایران را می‌شناختم و به همین دلیل قبول کردم که به اینجا بیایم تا مشغول به کار شوم.

برانکو در خصوص تیم ملی ایران در دوره حاضر هم افزود: همین که تیم ملی ایران به جام جهانی رفت این یعنی موفقیت. البته در جام جهانی هم اثر مطلوبی از خودتان به جا گذاشتید. بازی های خوبی با نیجریه و یاران مسی انجام دادید اما در بازی با بوسنی برد می‌خواستید تا به مرحله بعد بروید که این طور نشد و ریسک زیادی انجام نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها