به نظر می رسد که شرکت های چینی معروف به کپی برداری اینبار روش جدیدی را برای تبلیغ محصولات خود انتخاب کرده اند، هدیه دادن تلفن های همراه 1100 نوکیا.
کد خبر: ۸۱۹۸۵۸
نوکیا 1100 وسیله ای برای تبلیغات +عکس

چندی پیش شرکت Meizo دست به ابتکاری جالب زد و برای دعوت از شرکنندگان در کنفرانس خبری خود، جعبه هایی را دربرگیرنده تلفن همراه نوکیا 1100 و همچنین کارت حاوی تاریخ و زمان برگزاری مراسم برای آنها ارسال کرد و جالب است بدانید که هیچگونه توضیحی در مورد علت قرار دادن این موبایل داخل جعبه ارائه نکرد.

برخی این اقدام میزو را اینگونه تعبیر کردند که احتمالا شایعات قبلی در مورد همکاری این کمپانی با نوکیا صحت دارد اما بعضی دیگر نیز اینطور نتیجه گرفتند که Meizo قصد دارد با این کار نشان دهد محصول آینده اش می تواند همچون نوکیا 1100 افسانه ای و ماندگار خواهد بود.

گفتنی است دستگاهی که قرار است در مراسم پیش رو معرفی شود احتمالا مدل تازه ای از موبایل اقتصادی m2 است.

حال باید به اطلاع تان برسانیم که کمپانی چینی ZTR نیز دعوت نامه های مربوط به کنفرانس خبری آتی خود که قرار است در تاریخ هفتم مرداد ماه برگزار گردد را ارسال نموده و در نظر دارد که میان رده V5 را در جریان آن معرفی نماید.

اما جعبه هایی که همراه با این دعوت نامه ها برای گیرندگان ارسال شده نیز حاوی یک دستگاه موبایل نوکیا 1100 است، اما این بار نه یک دستگاه سالم بلکه یک 1100 خراب و شکسته.

بنابراین روشن است که ZTE با این اقدام سعی دارد نشان دهد که موبایل آتی آن، m2 شرکت رقیب را هم کنار خواهد زد.

گفتنی است که این دو رقیب چینی این اواخر عملکرد خوبی را از خود نشان نداده اند.

حتما به یاد دارید که در تلفن های هوشمند Meizo از یک دایره خازنی به عنوان دکمه هوم استفاده شده بود اما اخیرا این کمپانی تصمیم گرفته که مجددا دکمه فیزیکی را جایگزین آن نماید.

جالب است بدانید شایعات حکایت از آن دارند که ZTE نیز به نحوی در مورد این دکمه دایره ای شکل دنباله رو Meizo بوده است و قصد دارد همین تغییرات را در محصولات آتی اش اعمال نماید.

اما نکته جالب تر اینجاست که تصاویر منتشر شده از محصول آتی ZTE به نام V5 شباهت زیادی به موبایل MX4 از شرکت Meizo دارد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
alireza
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
۰
۰
سلام - متن خیلی سخت بود
aryan
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
۰
۰
سلام
این 1100 نیست
من خودم 10 سال 1100 داشتم

نیازمندی ها