دریاخواران به قشم و کیش رسیدند؛

هجوم دریاخواران به سواحل جنوب

شبکه‌سازی مشکوک مشاور بابک زنجانی

شنیده ها حاکی بر این است (ح ش) که پس از آشنایی با بابک زنجانی و دریافت وام 43 میلیاردی از وی به عنوان یکی از اصلی‌ترین اعضای کارتل اقتصادی این متهم اقتصادی شناخته می‌شد، این روزها در کیش دست به اقدامات بحث‌برانگیزی زده است.
کد خبر: ۸۱۹۷۵۸
شبکه‌سازی مشکوک مشاور بابک زنجانی

روزنامه قانون نوشت : شنیده ها حاکی بر این است (ح ش) که پس از آشنایی با بابک زنجانی و دریافت وام 43 میلیاردی از وی به عنوان یکی از اصلی‌ترین اعضای کارتل اقتصادی این متهم اقتصادی شناخته می‌شد، این روزها در کیش دست به اقدامات بحث‌برانگیزی زده است.

پس از دستگیری بابک زنجانی، (ح ش)که به عنوان مشاور وی شناخته می‌شد نیز دستگیر شد، اما وی پس از آزادی فعالیت خود را به گونه‌ای دیگر و با ایجاد چندین گروه در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کند که پس از شبکه‌سازی با عنوان دوستداران کیش میتینگ‌هایی را برگزار می‌کند.

نکته قابل توجه حضور معاونت گردشگری کیش (م خ) در این شبکه است.

وی با گذشت مدت زمان کوتاهی از این فعالیت، دست به گسترش این شبکه‌سازی با برگزاری همایش با حضور معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و سایر افراد این شبکه که اکثراً از سرمایه‌داران کلان هستند زده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
۰
۰
با سلام
بنده یكی از ساكنین جزیره كیش هستم كه باید به اطلاع برسانم خبر فوق كاملا صحیح بوده و در این مدت شاهد فعالیت این مجموعه بودم و باید اشاره كنم كه این فعالیت طی روزهای اخیر شدت بیشتری پیدا كرده. همچنین باید به استحظار برسانم روزنامه ... كه امتیاز آن ( با وجود اینكه خرید و فروش امتیاز روزنامه تخلف محسوب می شود) در زمان دولت قبلی توسط بابك زنجانی خریداری شده و مدیریت آن بر عهده ... می باشد و آن را مدیریت می كند همچنان با وجود مصادره شدن اموال زنجانی پاپرجاست و از این طریق تمامی فعالیت های جناب مشاور... پشتیبانی می شود و همچنین مورد حمایت سازمان منطقه آزاد كیش نیز قرار گرفته است و متاسفانه هـیچگونه اقدامی جهت جلوگیری از فعالیت این مجموعه نشده .

نیازمندی ها