نگاهی به برنامه فصل نو

دستیابی به قله‌های موفقیت

زمان پخش برنامه‌های رادیو گفت‌وگو به‌طور رسمی از 12 ساعت به 18 ساعت افزایش یافت. این شبکه‌ هر روز با پخش میزگردهای متعدد در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و علم و فناوری و مناظره‌های داغ، دیدگاه‌های نخبگان و فرهیختگان کشور را تبیین و زمینه تبادل‌نظر میان آنان را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۸۱۹۶۳۶
رادیو گفت‌وگو 18 ساعته شد

گفت‌وگو؛ همزبانی‌ برای رسیدن به همدلی

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ‌رضا کوچک‌زاده مدیر شبکه رادیویی گفت‌وگو درباره رویکرد جدید این شبکه رادیویی در سال 94 بویژه افزایش ساعات شبکه می‌گوید: پخش برنامه‌های این رادیو از ساعت 6 بامداد روی موج اف‌ام ردیف 5/103 به مخاطبان ارائه می‌شود.

کوچک‌زاده تحقق شعار سال، حرکت در مسیر مأموریت‌های شبکه مبنی بر آمادگی و بالا رفتن آستانه نقدپذیری و نیز جذب مخاطبان بیشتر و سهولت دسترسی و برنامه‌ریزی برای مخاطبان نخبه رادیو گفت‌وگو و امکان تعامل بیشتر مخاطبان را از جمله اهداف این اقدام می‌خواند و گفتمان‌سازی را رویکرد اصلی رادیو در سال 94 می‌داند. گفتمان علم و فناوری با محوریت پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه علم و فناوری، گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت هویت ایرانی ـ اسلامی و مبارزه با تهاجم فرهنگی و فکری بیگانه و گفتمان اقتدار، وحدت و امنیت ملی با محوریت ایجاد فضای مفاهمه ملی و گسترش مشارکت سیاسی از مهم‌ترین اولویت‌های شبکه در سال جاری است.

ترویج فضای تفاهم

ابوالفضل نوروزی مدیر گروه سیاسی و اجتماعی رادیو گفت‌وگو درباره برنامه‌های این رادیو می‌گوید: روال پخش برنامه‌ها به فراخور افزایش ساعت پخش تغییر کرده و ساعات آغازین روز به برنامه‌ای 90 دقیقه‌ای اختصاص یافته و پس از آن چهار ساعت از آنتن شبکه به پخش گفت‌وگوهای برگزیده روز گذشته اختصاص می‌یابد و سپس گفت‌وگوهای روز شبکه در چند میزگرد 75 دقیقه‌ای در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علم و فناوری تقدیم شنوندگان می‌شود. کمربندی از مناظره نیز برنامه‌ها را به یکدیگر پیوند می‌دهد و این روال از شنبه تا چهارشنبه در شبکه جاری است. روزهای آخر هفته، تنوع برنامه‌های شبکه بیش‌تر می‌شود و برنامه‌هایی جذاب‌تر در زمینه‌های مختلف روی آنتن می‌رود. بدون‌ خط‌خوردگی، بهــارستان، چشم‌انداز 1404، رویـــداد، کرسی‌های‌ آزاداندیشی، گفت‌وگوی اجتماعی، گفت‌وگوی‌اقتصادی، گفت‌وگوی سیاسی، یک پذیرایی سـاده از دیگر برنامه‌های این شبکه رادیویی برای تابستان است.

صبح و گفت‌وگو محل تضارب آرا

سیدمحمد معافی‌مدنی، مدیر گروه تاریخ و فرهنگ رادیو گفت‌وگو، مجله تحلیلی صبح و گفت‌وگو را از برنامه‌های جدید گروهش معرفی می‌کند. این برنامه به تهیه‌کنندگی آقایان طالبی و محمودزاده، دارای چهار مجری کارشناس مستقل در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و علم و فناوری است و هرروز از ساعت 6 و30 دقیقه تا 8 صبح روی آنتن می‌رود. در این برنامه از صاحب‌نظران دارای دیدگاه‌های متفاوت دعوت می‌شود و در هر میزگرد حداقل دو دیدگاه وجود دارد که مهمانان برنامه در قالب موضوعات چالش‌برانگیز صحبت می‌کنند.

برنامه گفت‌وگوی علمی، مناظره، ارغنون، سوفیا، پرده آخر، جستار، تاریخ معاصراز دیگر برنامه‌های این گروه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها