محصول جدید سامسونگ در راه است

تصاویری از «گلکسی تب اس ۲» + عکس

با Latitude 12 آشنا شوید

سنگ یا تبلت + عکس

کمپانی دل اخیرا تبلت جدیدی را معرفی کرده است که می‌تواند در اغلب شرایط به صورت سر سختانه زندگی کند.
کد خبر: ۸۱۹۱۰۹
سنگ یا تبلت + عکس

این محصول که Latitude 12 نامیده می‌شود یک تبلت ویندوزی است که از نسخه 8.1 آن استفاده می‌کند و می‌توانید آن را تا ارتفاع 4 فوتی آب ببرید و علاوه بر این، دستگاه قادر است تا در برابر گل و لای، شن و ماسه و گرد و غبار مقاومت کند و البته از دمای -20 درجه تا 145 درجه فارنهایت نیز می‌توانید از آن استفاده کنید البته تمام این قابلیت‌ها توسط یک باتری‌ پشتیبانی می‌شوند که می‌تواند تا 12 ساعت زنده بماند و این دستگاه نیز قادر است تا به شبکه‌های موبایلی و GPS متصل شود.

پس اگر به دنبال یک تبلت سرسخت برای کار‌های روزانه یا شرایط سخت هستید بدون شک این محصول می‌تواند بسیار برای شما مناسب باشد.

این تبلت از نمایشگر 11.6 اینچی استفاده می‌کند که می‌تواند وضوح تصویر 1366 در 768 پیکسل را ارایه دهد و این نمایشگر قادر است تا از طریق دستکش نیز کار کند.

در کنار این صفحه نمایش کاربردی، نسل پنجم از پردازنده‌های اینتل Core M نیز بر روی این دستگاه قرار گرفته است و شاهد 512 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم بر روی این دستگاه هستیم.

علاوه بر این مشخصات دوست داشتنی تبلت جدید کمپانی دل می‌تواند به تجهیزات جانبی نیز متصل شود و برای مثال می‌توانید یک کیبورد را به آن متصل کنید.

علاوه بر این، امکان قرار دادن تبلت بر روی داک (هم برای خانه و هم خودرو) وجود دارد و تمام این قابلیت‌ها باعث می‌شوند که تبلت جدید دل برای کار‌های صنعتی، موقعیت‌های اورژانسی، شرایط آب و هوایی مختلف و البته کاربری‌های نظامی مناسب باشد.

دل اعلام کرده که Latitude 12 در اواخر ماه جاری میلادی روانه بازار خواهد شد اما فعلا اطلاعات قیمتی آن منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که این محصول سرسخت قیمتی در حدود 1600 تا 2000 دلار داشته باشد البته شاید این قیمت کمی مضحک باشد اما با خرید این محصول قادر خواهید بود تا آن را بین گل و لای قرار دهید و آن را با آب بشورید و سپس بدون در آوردن دستکش با نمایشگر لمسی آن کار کنید.(آی تی رسان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها