تعداد کشته‌شدگان سیل و توفان در استان‌های تهران و البرز به 14 نفر رسید و عملیات جستجو برای یافتن افراد ناپدید شده در این حادثه همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۱۸۸۴۵

به گزارش روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، اجساد هفت نفر در استان تهران و شش نفر دیگر در استان البرز به پزشکی قانونی این استان‌ها ارجاع شده‌ است . پس از انتقال این اجساد به پزشکی قانونی کار شناسایی و تعیین هویت آنان آغاز شد و تاکنون پنج نفر از قربانیان استان تهران و پنج نفر از قربانیان استان البرز شناسایی شده‌اند.

نادر بهرامی‌زاده، محمدرضا رزمی‌بنفشه‌درق، میرفرزان حسینا، محمدعلی همدانی و سمیه عابدینی اسامی اجساد شناسایی شده از استان تهران بوده و فرشاد گل‌محمدی، نیلوفر گل‌محمدی، مریم تقی‌خانی، حسین درخانی و زهرا غلامحسینی اسامی اجساد شناسایی شده از استان البرز می باشد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر هم تعداد کشته‌های توفان تهران و البرز را 14 نفر اعلام کرد و گفت: 14 استان کشور شامل استان‌های البرز، تهران، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، کرمان، مازندران، آذربایجان‌غربی، اصفهان، لرستان، مرکزی و چهارمحال از سیل و توفان طی سه روز گذشته دچار حادثه شده بودند. این در حالی بود که 39 شهرستان و 58 روستا آسیب‌ دیده‌ و 12 هزار نفر نیز با مشکل روبه‌رو شدند.

دکتر ناصر چرخساز با اشاره به فوت شش نفر در سیجان و هشت نفر در سنگان ادامه داد: در این حادثه هفت نفر همچنان مفقود هستند. عملیات جستجوی افراد ناپدید شده در سیل با استفاده از سگ‌های جستجوگر و زنده‌یاب سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران هم گزارش داد، در پی حادثه سیل در روستای سیجان استان البرز اهالی این روستا مفقود شدن یک دختربچه را به امدادگران هلال‌احمر اطلاع دادند. بعد از دو روز تجسس امدادگران در حاشیه رودخانه، سرانجام جسد دختربچه دیروز در پارک چمران کرج پیدا شد. با پیدا شدن جسد وی تعداد کشته‌شدگان روستای سیرجان به هشت نفر رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها