جلالی: مدعی قهرمانی لیگ برتریم و دنبال کسب سهمیه آسیایی

نکونام می‌تواند 2 سال دیگر در تیم ملی بازی کند

سرانجام پیراهن نارنجی سایپا به تن جواد نکونام رفت تا این هافبک 34 ساله، بعد از تیم‌های پاس و استقلال، بازی در سومین تیم داخلی را هم تجربه کند.
کد خبر: ۸۱۸۸۳۲

شایعه حضور نکونام در سایپا تقریبا دو هفته پیش رسانه‌ای شد، اما تکذیب طرفین که دلیلش قرارداد سه ساله نکونام با اوساسونا بود، باعث شد این قرارداد با وقفه‌ای چند روزه به امضا برسد. حالا باید نکونام را بازیکن سایپا دانست. دیروز به همین منظور نشستی خبری با حضور کاپیتان سابق تیم ملی و مجید جلالی، سرمربی سایپا در محل این باشگاه انجام شد تا نکونام پس از گرفتن چند عکس یادگاری رسما به عضویت تیم جدیدش در بیاید.

کاپیتان پیشین تیم ملی در این نشست با تاکید بر ارتباط نزدیکش با مجید جلالی خاطرنشان کرد: ما درک متقابلی از تفکرات هم داریم و در تمام این سال‌ها نیز با او مشورت می‌کردم که همیشه برایم خوب بوده است.

وی افزود: سال گذشته نیز می‌خواستم به سایپا بیایم که وقتی شرایط اوساسونا را مطرح کردم خود آقای جلالی به من گفت به‌خاطر آینده‌ام به اوساسونا بروم. خدا را شکر همه مشورت‌ها و همکاری ما رو به جلو بوده است و امیدوارم امسال هم نتایج خوبی کسب کنیم. سایپا از نظر همه فوتبالیست‌های ایرانی یک تیم قابل احترام است.

حضور در سایپا احتمالا به منزله منتفی شدن بحث مربیگری در تیم ملی خواهد بود. نکونام با تائید این موضوع درباره دستیاری کی‌روش در تیم ملی گفت: من با کی‌روش حرف زدم و گفتم می‌خواهم بازی کنم، اما نگفتم چند سال. ایشان همیشه به من لطف داشته‌اند، ولی قصد دارم بازی کنم که با این حساب شرایط دستیاری فرق می‌کند.

مجید جلالی هم در این نشست در خصوص جذب جواد نکونام عنوان کرد: من با نکونام قبلا همکاری کردم و خاطرات خوبی از همکاری با هم داریم. در تمام این سال‌ها هم هر ماه حداقل یک‌بار با هم در ارتباط بودیم. وقتی به ایران آمد، به من گفت می‌خواهد در تیم ما بازی کند که از این بابت خیلی خوشحالم.

با حضور نکونام در سایپا، سرنوشت بازوبند کاپیتانی هم در نوع خودش جالب خواهد بود. ابراهیم صادقی به‌واسطه 16 سال حضور ممتد در سایپا، باوفاترین بازیکن لیگ ایران به شمار می‌رود و به لحاظ سنی هم دو سال از نکونام بزرگتر است.

جلالی در مورد بازوبند کاپیتانی تیمش گفت: ما در مورد مسائل مهمی با نکونام صحبت کردیم، اما خود جواد اجازه نداد در خصوص کاپیتانی حرف بزنیم. به نظر من هیچ بحث و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها