قیمت گاز با جیبمان نمی‌خواند/ انصاری از مشکین‌شهر پرسیده که علت بالا بودن عوارض و مالیات قبوض گاز در شهرستان مشکین‌شهر چیست؟
کد خبر: ۸۱۸۰۶۶

قیمت‌های تا‌به‌تا در شهر اهواز/ علیزاده از اهواز هم گفته در منطقه کیان‌آباد اهواز هر کیلو مرغ را به قیمت 6350 تومان به فروش می‌رسانند، ولی همین مرغ در کوی فاطمیه کیلویی 5950 تومان به‌فروش می‌رسد.

متروی هشتگرد چه شد؟/ مصطفایی از کرج هم گلایه کرده که علت کندی روند ساخت متروی کرج به هشتگرد چیست؟

دور دورها را کنترل کنید/ عمادی از تهران هم به تردد بیش از حد خودروهای لوکس در بلوار شهید اندرزگو و به قولی دور دور کردن این خودروها در این بلوار اشاره کرده و گفته این کارشان باعث ایجاد ترافیک سنگین در منطقه شده و رفت و آمد را برای مردم و ساکنان منطقه دشوار کرده است.

ناظر سلامت استخرها کیست؟ / حامدی پرسیده چرا وزارت بهداشت یا وزارت ورزش و جوانان هیچ نظارتی بر سالم بودن آب استخرها در تابستان ندارند؟

جوابیه/ در پی درج پیامی در 6 تیر تحت عنوان «آهنگ پیشواز» روابط‌عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با ارسال نمابری اعلام کرد: محصولات و خدمات ارزش افزوده ایرانسل (اعم از آهنگ پیشواز و ...) تنها با ارسال دستور فعال‌سازی از سوی مشترک، روی خط فعال می‌شود و هزینه اشتراک و نحوه غیرفعال‌سازی در همان‌زمان به اطلاع مشترک می‌رسد.

مشترکان با ارسال عبارت stop به شماره 8282 می‌توانند فهرست خدمات ارزش‌افزوده فعال شده بر‌اساس درخواست خود را مشاهده و با پیگیری دستورالعمل ارسالی، هر یک از این خدمات را غیرفعال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها