امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس و زاگرس مرکزی بارندگی رخ خواهد داد. همچنین بارش باران در ارتفاعات تهران دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۸۱۶۶۳۳
احتمال بارش باران در ارتفاعات تهران

براساس تحلیل آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی در 2 روز آینده در استان‌های ساحلی دریای خزر و در بعد از ظهر و اوایل شهر در برخی نقاط شمال‌غرب، بخش‌های از استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس و زاگرس مرکزی افزایش ابر و بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

شدت بارش در روز دوشنبه در استان گیلان بوده و دریای خزر در 2 روز آینده مواج است. روز چهارشنبه نیز بارش‌های پراکنده و خفیف در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی پیش‌بینی می شود.

همچنین در 3 روز آینده در شرق و جنوب‌شرق به ویژه در منطقه زابل وزش باد همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد. آسمان تهران امروز نیمه ابری است و ارتفاعات این استان شاهد رشد ابر با احتمال بارش پراکنده و گاهی وزش باد خواهد بود. همچنین دمای استان تهران امروز به 39 درجه سانتیگراد می‌رسد.

امروز اهواز با دمای 44 درجه سانتیگراد گرمترین مرکز استان کشور و شهرکرد با دمای 10 درجه سانتیگراد خنک‌ترین مرکز استان کشور است. ( فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها