کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز بارش باران برای شمال غرب، سواحل شمالی، دامنه زاگرس مرکزی و دامنه شمالی البرز رخ می‌دهد، گفت: وزش باد و گرد و خاک برای شرق، جنوب شرقی به ویژه منطقه زابل و جنوب غربی کشور هنوز تداوم دارد.
کد خبر: ۸۱۵۱۱۲
چه خبر از آب و هوای کشور ؟

کبری رفیعی،‌ در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز در بخش‌هایی از شمال غرب، سواحل شمالی، دامنه زاگرس مرکزی و دامنه شمالی البرز وزش باد به همراه بارش پراکنده باران و رعد و برق رخ می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز وزش باد و گرد و خاک برای شرق، جنوب شرقی به ویژه منطقه زابل و جنوب غربی کشور پیش‌بینی می‌شود که موجب کاهش کیفیت هوا و دید افقی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز و فردا در بعد‌ از ظهرها و اوایل شب در جنوب سمنان وزش باد و گرد و خاک رخ خواهد داد که موجب غبارآلود شدن استان قم و شمال اصفهان نیز می‌شود.

رفیعی آسمان امروز تهران را نیمه ابری توصیف کرد و گفت: بعد از ظهر امروز در تهران شاهد افزایش ابر و وزش باد خواهیم بود. همچنین دمای این استان به 40 درجه سانتیگراد می‌رسد.

کارشناس سازمان هواشناسی بیان داشت: بیرجند با دمای 14 و اهواز با دمای 47 درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مراکز استانی کشور هستند. ( فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها