عامل تیراندازی مرگبار در یاسوج پس از سه روز زندگی مخفیانه دستگیر شد و انگیزه‌اش را از این تیراندازی فاش کرد.
کد خبر: ۸۱۶۰۵۵

به گزارش جام‌جم، این حادثه ساعت 3 بامداد 17 تیر امسال زمانی رخ داد که شش پسر جوان مقابل مغازه‌ای نزدیک بلوار امام خمینی(ره) شهر یاسوج ایستاده بودند که هدف سلاح ساچمه‌ای مردی از داخل خودروی سمند قرار گرفتند. اهالی با شنیدن صدای شلیک گلوله به خیابان آمده و مصدومان حادثه را به بیمارستان منتقل کردند که دو نفر از آنها بر اثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شدند.

تحقیقات اولیه پلیس نشان می‌داد متهم همراه دو سرنشین دیگر به محل حادثه آمده بود که با هماهنگی قضایی، جستجو برای دستگیری این سه نفر آغاز شد تا این که روز بعد هویت دو نفر از آنها که با هم خویشاوند بودند، به دست آمد.

در ادامه تحقیقات سرنخ‌هایی به دست آمد که نشان می‌داد این دو نفر با خودروی سمند، در جاده گچساران در تردد هستند. ماموران به آن محل اعزام شده و خودروی مورد نظر را متوقف و هر دوی آنها را دستگیر کردند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی گفتند روز حادثه فقط با عامل اصلی جنایت که جواد نام دارد به محل حادثه آمده و در تیراندازی نقش ندارند. جستجو برای دستگیری عامل جنایت ادامه داشت تا این که شامگاه جمعه و با گذشت سه روز از وقوع حادثه، ماموران انتظامی توانستند ردی از قاتل فراری به دست آورند و او را در مخفیگاهش دستگیر کنند. جواد با انتقال به پلیس آگاهی گفت: شب حادثه هنگام تردد با خودروی سمند در محل حادثه دو زن جوان را دیدم و می‌خواستم آنها را سوار کنم که جوان مغازه‌داری به من اعتراض کرد. دو زن جوان هم از من خواستند مزاحمشان نشوم. این موضوع باعث شد از پسر مغازه‌دار کینه به دل بگیرم.

وی خاطرنشان کرد: پس از بازگشت به خانه سراغ دو نفر از اقوامم رفتم و ماجرا را برایشان تعریف کردم و خواستم تا در این اقدام انتقامجویانه مرا همراهی کنند. همراه آنها دوباره به محل مورد نظر برگشتم. پسر مغازه‌دار را کنار چند پسر دیگر دیدم و به سوی آنها شلیک کردم. تصور نمی‌کردم کسی در این تیراندازی کشته شود. با اعتراف عامل این جنایت مرگبار، برای او و دو همدستش قرار قانونی صادر شد تا با پایان تحقیقات، آنها صحنه این حادثه تلخ را بازسازی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها